Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Prinsessen<3 skriver: Når jeg troede der var 19 , okay jamen vender lige tilbage hvis jeg ikk bliver tilbudt nupo de steder jeg har søgt
Når jeg troede der var 19 , okay jamen vender lige tilbage hvis jeg ikk bliver tilbudt nupo de steder jeg har søgt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Prinsessen<3 skriver: jeg vil gerne købe det hvis du vil af med dine pulver shakes *Nupo
jeg vil gerne købe det hvis du vil af med dine pulver shakes *Nupo
Jeg har nogle breve Nupo med cappucinosmag (en kasse, jeg har brugt et eller to breve), som du må få, hvis du vil betale portoen - de befinder sig på Fyn, og jeg kan simpelthen ikke snuppe det stads
0siv0 skriver: Jeg har nogle breve Nupo med cappucinosmag (en kasse, jeg har brugt et eller to breve), som du må få, hvis du vil betale portoen - de befinder sig på Fyn, og jeg kan simpelthen ikke snuppe det stads
hehe umm det er lækkert ej det smger ikk af det bedste men det virker for mig
er det den som hedder latte ?
vil gerne købe. sender pb
Jeg har ihvertfald 2 af de store kasser med pulver. Det er kakaosmag og jeg mener at der er 42 måltider i hver, hvis du er interesseret. Derudover har jeg vist nok også noget suppe, hvis det har interesse?
Jeg har en masse forskelligt nupo. Mest suppe - har det interesse?
Hejsa...
Jeg har Nupo diat shake... 17 breve chokolade, 5 brev jordbær og 11 breve mango....
Du må få det hele for 50 kr plus porto hvis det har interresse..... Købte dem men har ikke fået brugt dem rigtigt....
Skriv hvis det er noget....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128