Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg vil gerne købe det hvis du vil af med dine pulver shakes *Nupo
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Prinsessen<3 skriver: jeg vil gerne købe det hvis du vil af med dine pulver shakes *Nupo
FrkZier skriver: jeg har nutrillet?
jeg har nutrillet?
jaa men der er noget mere kcal i ? er det ik 165i nutrilett, og nupo er der 112 :/
hvilken smag har du med og en hel kasse eller ?
Prinsessen<3 skriver: jaa men der er noget mere kcal i ? er det ik 165i nutrilett, og nupo er der 112 :/ hvilken smag har du med og en hel kasse eller ?
FrkZier skriver: jeg har 19 breve med chokolade
jeg har 19 breve med chokolade
hvad vil du have for dem, hvis der ikk er nogle som byder ind med nupo
Prinsessen<3 skriver: hvad vil du have for dem, hvis der ikk er nogle som byder ind med nupo
FrkZier skriver: 200kr pp?? for både chokoladerne og jordbær
200kr pp?? for både chokoladerne og jordbær
åh gud alt for meget det jo 100 kr pr pakke ca og så + porto. så kan jeg jo købe 2 pakker på tilbud i føtex for under 200
Prinsessen<3 skriver: åh gud alt for meget det jo 100 kr pr pakke ca og så + porto. så kan jeg jo købe 2 pakker på tilbud i føtex for under 200
FrkZier skriver: der er 24 breve i alt men kan sagtens gå ned i pris hvad vil du gerne betale for det?
der er 24 breve i alt men kan sagtens gå ned i pris hvad vil du gerne betale for det?
Når jeg troede der var 19 , okay jamen vender lige tilbage hvis jeg ikk bliver tilbudt nupo de steder jeg har søgt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128