Jeg er født i Haderslev, og da jeg var lille var jeg sikker på jeg skulle giftes med Pins Joakim. Han hed jo Joakim, så han måtte skulle være konge og mest rig, konkluderede jeg, da Onkel Joakim i Anders And jo ligesom også var "kongen" der, ikke?
Min far har haft en ansat, der har gået i klasse med begge prinser i folkeskolen i KBH. De så stadig hinanden privat, og var med til både Frederik og Joakims bryllup. Han fortalte at de begge var helt nede på jorden og helt almindelige mennesker. Han og hans kone var tit nede og besøge Joakim og Alexandra i Gråsten, og han sagde at de bare grillede og sådan var helt normale. Undtagen at de går lidt mere amok når de holder en stor fest

Men efter jeg har hørt de historier, så tænker jeg altid, nå ja, de er jo som os andre. Og jeg kender ingen andre der ikke også ville tage i byen efter at være blevet skilt, eller finde en ny sød kæreste osv.
Joakim er måske ikke super lækker, men det bliver man da ikke et dårligere menneske af. Vidste i forresten at der går de STYGGE rygter inden for Kongehusets ansatte om at Joakim ikke er Prins Henriks søn???
Anmeld