Prins Joachim

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2009

Mette_81

Jeg kender ham heller ikke, og synes faktisk han har været meget god til at holde sit privat-liv tæt, hvilket jeg respekterer.
Men jeg må sige, en ting som har slået mig ved joachim er at han virker som en utrolig god far, som elsker sine børn højt. Og i virkeligheden er det jo det vigtigtste og ikke hvad alle vi andre synes.
jeg tror også vi som samfund skal prøve ikke at dømme de "kendte" ud fra hvad der sælger flest blade.

Kh M

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

DK

Jeg er født i Haderslev, og da jeg var lille var jeg sikker på jeg skulle giftes med Pins Joakim. Han hed jo Joakim, så han måtte skulle være konge og mest rig, konkluderede jeg, da Onkel Joakim i Anders And jo ligesom også var "kongen" der, ikke?

Min far har haft en ansat, der har gået i klasse med begge prinser i folkeskolen i KBH. De så stadig hinanden privat, og var med til både Frederik og Joakims bryllup. Han fortalte at de begge var helt nede på jorden og helt almindelige mennesker. Han og hans kone var tit nede og besøge Joakim og Alexandra i Gråsten, og han sagde at de bare grillede og sådan var helt normale. Undtagen at de går lidt mere amok når de holder en stor fest

Men efter jeg har hørt de historier, så tænker jeg altid, nå ja, de er jo som os andre. Og jeg kender ingen andre der ikke også ville tage i byen efter at være blevet skilt, eller finde en ny sød kæreste osv.

Joakim er måske ikke super lækker, men det bliver man da ikke et dårligere menneske af. Vidste i forresten at der går de STYGGE rygter inden for Kongehusets ansatte om at Joakim ikke er Prins Henriks søn???

Anmeld

26. maj 2009

Mira0911

Jeg bryder mig skam heller ikke om ham....

Anmeld

26. maj 2009

little-star

har ikke den store mening om ham, da jeg ik kender manden andet end den måde han blir udstillet i medierne på og der synes jeg tit han blir udstillet negativt, hvilket e r lidt trist, for er sikker på der er mere i ham end som så.

sådan rent typemæssigt så kan jeg bedre lide frederik end joakim ud fra den måde som medierne fremstiller dem på.

Anmeld

27. maj 2009

Miamaja

Eva skriver:

Jeg har aldrig tænkt over at skulle mene det ene eller det andet om det...de stakkels mennesker er jo kun som medierne udstiller dem og vil have os til at synes.
En af mine venner kender begge brødre og har været i byen med dem flere gange og han siger at Joachim er helt nede på jorden og meget lille til, virkelig sympatisk...men Frederik er kold og distanceret og virker arrogant....så...men mon ikke man skal kende dem for at vide lidt mere, end hvad vi ved.
Knus Eva...som er lykkelig for at jeg ikke skal beskrives og eksistrere gennem medierne...

hmm ja, maaske man skulle give karl mar en chance ogsaa

Anmeld

27. maj 2009

Honningblomst

Miamaja skriver:

hmm ja, maaske man skulle give karl mar en chance ogsaa

Det er jo altid super nemt at dømme folk udfra hvad andre vil have vi skal mene...behøver man at give nogen en chance eller mene noget...altså jeg er et ligeglad med de mennesker jeg ikke har i min næhed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.