Prins Joachim

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.553 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. maj 2009

Miamaja

Læs hele artiklen jeg har altid syntes meget lidt om prins joachim.  jeg synes manden er meget speciel og lidt klam

Hvad er jeres mening om manden

Læs hele artiklen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Han er heller ikke liiiiige min kop te

Anmeld

26. maj 2009

trunte89

Jeg bryder mig heller ikke om ham.

Anmeld

26. maj 2009

Cris

Nej, men jeg synes, at han virker lidt mere "professionel" end kronprins Frederik. Han virker for mig lidt barnligt, umoden... jeg ved ikke om I kan forstå, hvad jeg mener...

Men generel bryder mig ikke så meget om de nye prins generationer. Hvis vi snakker om DK, for eks., jeg synes at Dronning Margarethe er så klog, når hun snakker i interviews. Hun ved så meget om historie, kunst, osv osv. Hun kan snakke om rigtig mange ting på en meget inteligent måde. Og faktisk hendes mand også, han elsker literatur og mange andre ting. Og så kommer de nye generationer og undskyld, men de virker bare så dumme. Man kan kun se, at de elsker fester og biler og rejser og når de snakker, de snakker om emner på en meget generelt måde, uden ikke noget rigtig viden. Og der sker generelt i de fleste lande. Syndt. 

Anmeld

26. maj 2009

Bastian

Jeg er slet ikke til kongehuset, så jeg får tics uanset om det er Joachim, Mary eller Margrethe.

Anmeld

26. maj 2009

Honningblomst

Jeg har aldrig tænkt over at skulle mene det ene eller det andet om det...de stakkels mennesker er jo kun som medierne udstiller dem og vil have os til at synes.
En af mine venner kender begge brødre og har været i byen med dem flere gange og han siger at Joachim er helt nede på jorden og meget lille til, virkelig sympatisk...men Frederik er kold og distanceret og virker arrogant....så...men mon ikke man skal kende dem for at vide lidt mere, end hvad vi ved.
Knus Eva...som er lykkelig for at jeg ikke skal beskrives og eksistrere gennem medierne...

Anmeld

26. maj 2009

Sweet1978

Nej og skilsmissen har da ikke bedret hans ry. Frederik har bare mere charme.

Anmeld

26. maj 2009

Mie A

Jeg har ikke noget problem med ham. Kender ham ikke.

Anmeld

26. maj 2009

sbs78

Eva skriver:

....så...men mon ikke man skal kende dem for at vide lidt mere, end hvad vi ved.
Knus Eva...som er lykkelig for at jeg ikke skal beskrives og eksistrere gennem medierne...

Enig

Anmeld

26. maj 2009

Rasmine

Sweet1978 skriver:

Nej og skilsmissen har da ikke bedret hans ry. Frederik har bare mere charme.

Jeg synes da han og Grevinden har klaret skilsmissen og det som følger efter til UG.
Man får vel ikke et dårligt ry af at blive skilt?
De er da også bare mennesker.

Men uanset: Her i huset kalder vi ham Prins Klæg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.