Er bare træt af det hele.
Syntes det hele her hjemme er ved at falde fra hinanden, og jeg orker det bare ikke mere, det er ikke andet end at gå på arbejde, komme hjem og lave mad, smørre madpakker, vasketøj og ligge tøj sammen. Diskutioner med min store på 10, om lektier, tøj, oprydning på værelset og generalt bare for at få hende til at hjælpe til, og alt ende i råb og skrig. manden er sent hjemme, så jeg står med det hele selv, og lille pigen hænger om benet, fra jeg har hentet hende i vuggestuen,hvilket er forståeligt nok, for hun når ikke at se mig om morgen, da jeg tager hjemme fra inden hun er stået op, men jeg er altid inden og kysse pigerne inden jeg køre. Jeg ved at det lyder som alle andre familier, men jeg har også brug for en pause, som jeg bare ikke kan få.
Generalt har min mand ikke været særlig god, til at hjælpe til med den lille, og han har slet ikke gjort så meget omkring hende siden hun er blevet født, hvilket har medført at hun er mega mor dårlig, da hun altid har været på min arm. og det går mig egentlig ked af det, for det piner mig, at han aldrig har sidet med hende, eller har ligget med hende mod sin hud, da hun var spæd, det var kun mig der gjorte det, og alt hendes pleje har jeg også stået for, han er engentlig aldrig kommet ind i kampen, hvis man kan udtrygge det på den måde.
Og det er engentlig, først nu efter jeg er startet på arbejde igen, at det er ved, at gå op for ham, at det er hårdt, at få to børn ud af døren om morgen, og det er svært at få lavet mad, når den lille hænger en om benet og bare vil op.
Det jeg nok er mest træt af, er nok at samarbejdet ikke fungere her hjemme. Jeg har prøvet at lave arbejdsplaner, men hverken ham eller den store er interesseret i dem, og det eneste jeg høre er brok, over, at der ikke er rene strømper, eller jeg har ingen bukser at tage på og huset roder, og der mangler at blive støvsuget.
Jeg har ikke længere tid til mig selv, jeg kan simpelhen ikke komme ud af huset, for så er han på kursus, så har han sent fri, og så er der spejdermøde, og så er der weekend tur med spejderne og weekendarbejde, jeg føler at jeg er bundet på hænder og fødder, og at jeg ikke kan tillade mig noget som helst, for så er der ingen til at passe børnene.
Min tålmodhed er bare ved at være brugt og jeg bliver hurtigt irreteret og sur på dem, for jeg har også brug for tid for mig selv, eller bare det, at komme til træning. og jeg overvejer virkelig, at gå ud får lavet en t-shirt, hvor der står SLAVE på, for jeg føler mig virkelig som en.
Og han har svært ved at forstår, at jeg ikke orker intimt samvær med ham, når dagen er omme, jeg er så træt så jeg kunne brække mig.
Dagen i går endte med et skænderi, og hvor den store røg tidligt i seng, pga, af skænderi om tøj til en spejder tur, hvor jeg bare ikke orkede mere, så hun røg i seng og så pakkede jeg hendes taske. og morgen var ikke meget bedre, så det endte med at manden og den store tog afsted mens vi var uvenner. Og det eneste jeg har hørt fra dem, er mangler støvler og vabelplaster, så det har jeg været nede op aflevere ved deres hytte hvor de skal sove i nat. syntes bare at der er flere hundrede kilometer mellem os, også når han er hjemme.
Har sgu allermest lyst til at skride fra det hele, men det løser jo ingenting.