19-82 skriver:
Kære alle
Jeg er så småt begyndt at købe lidt tøj til den lille fyr (er i uge 27) og ville lige høre jeres erfaring ift. størrelser til de små pus - ved godt det kommer an på, hvor store de er og hvordan de er bygget, men hvilken størrelse købte I til dem til den første måned? Tænker bare, at en str. 50 måske hurtigt bliver for småt, hvis det også krymper lidt i vask osv?
Tak for hjælpen ;-)
Vil sige, afhængig af hvor mange mennesker du har i din omgangskreds. Så undgå at købe tøj! Vi har simpelthen fået så meget tøj i bavelsesgaver, så vi har faktisk ikke fået brugt det hele! :/
Jeg havde selv købt 6 bodyer, og det var faktisk det!!
Havde købt et set tøj i 50 og det brugte vi en gang inde på sygehuset! Ellers var det for småt!
Min søn er knap 4 måneder, og er på vej i 74!! Og er ikke en tyk dreng, men en lang og tilpas dreng :-)
HVIS du skal købe noget, skal du ihvertfald ikke købe 50! Og hvis du føder for tidligt, eller får et meget lille barn - kan du få nogle til at købe lidt til dig - inden du kommer fra sygehuset! For det er simpelthen for dumt at bruge penge på det.
- det er så dyrt når først barselsgaverne slipper op, og du skal til at købe lidt tøj hele tiden, fordi de bare vokser og vokser. Det er meget begrænset hvor længe de bruger tøjet. Det er først op i omkring 68, at de kan bruge det i længere tid end 3-4 uger.
Anmeld