Ved det kun har været brok indlæg fra mig den sidste tid, men har har brug for at komme af med det ..
Er idag 39+3 og for pokker hvor jeg ikk orker mere ..
Synes godt nok de sidste dage har været rigtig stride!!
Mine plukveer bliver værre og værre, og mit humør .. puha!!
Har nogle rigtig trælse smerter som kun bliver værre for hver gang de plukveer kommer .. Har snakket med jm om det, som sagde at det er normalt,. Mmh, er det også normalt at man ikk kan gå pga smerter i underlivet?? Er så slemt til tider at jeg ikk kan sidde op .. og føler at når jeg ringer til fg med et spørgsmål, egen jm er der kun om tirsdagen, er set meget normalt at have det som jeg har det .. men ingen kan fortælle mig hvorfor .. ??
Da jeg var på fg sidst, for 2-3 uger siden, havde jeg maks 1 cm livmoderhals tilbage, og siden den weekend har plukveerne taget til .. så jeg kan vel ikk stadig have den tilbage .. jeg sagde det til jm da jeg var der sidst og der eneste hun egentlig sagde var ="så får du nok en nem fødsel" .. har mistet slimprop og har for 4 gang haft tegnblødning .. er aer normalt at have det så mange gange ?? Det er gammelt blod der kommer ...
Mit lille hoved magter ikk mere nu, og det kan jeg godt mærke går udover humøret,. De sidste dage har været slemme,. Og det irritere mig og gør mig ked af det .. :-(
Har en veninde der havde termin 2 dage efter mig, og hun fødte igår den smukkeste lille prins, og når man har siddet og snakket graviditet med hende har hendes læge og jm besøg ikk været de samme til trods for at vi har samme læge og jm .. undre mig lidt men det er måske bare fordi jeg er andengangsfødende og hun førstegangs..
Håber ikk det er alt for rodet, men som sagt har jeg bare brug for lige at lukke noget mundl*rt ud idag ..
Anmeld