Frustration!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Der er nok forskel på hvad lægerne råder til.

Det er bare svært at vide hvornår ens ægløsning er hvis man ikke har en regelmæssig cyklus.

Ja det har du fuldstændig ret i, så skal jeg jo have gang i ægløsningsteste...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2012

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hvordan har hele forløbet så været med behandling? Er det meget langtrukken eller går det hurtigt nok?

Ej hvor dejligt for jer! Gid vi snart kommer til at opleve det samme, suk... Jeg synes bare, at de ægløsningsteste er så svære at finde ud af, hvornår de helt præcist er positive.. Hvor mange tog du om dagen? Bare en enkelt eller? Kender ikke vanvittig meget til de teste

Fik henvisning i januar , forsamtale i marts og første ins. forsøg i april så det gik dejligt stærkt 

Ja de er også lidt svære at tyde , men allerede efter 2 cyklusser kunne jeg se sammenhæng.. Jeg havde dog også masser æl slim, ondt i den ene side + jeg tog min temperatur hver morgen og der kunne jeg tydeligt se at dagen efter æl steg den med 0,5 grad .. Jeg var glad for jeg gjorde disse ting for det fik mig til at føle mig "normal"at jeg vidste at kroppen virkede som den skal 

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Fik henvisning i januar , forsamtale i marts og første ins. forsøg i april så det gik dejligt stærkt 

Ja de er også lidt svære at tyde , men allerede efter 2 cyklusser kunne jeg se sammenhæng.. Jeg havde dog også masser æl slim, ondt i den ene side + jeg tog min temperatur hver morgen og der kunne jeg tydeligt se at dagen efter æl steg den med 0,5 grad .. Jeg var glad for jeg gjorde disse ting for det fik mig til at føle mig "normal"at jeg vidste at kroppen virkede som den skal 

Ja det er gået overraskende hurtigt, havde egentlig troet, at det tog meget længere tid

Umiddelbart kan jeg hverken mærke eller se i mit udflåd, at jeg har ægløsning, men at tage min temperatur kunne jo også være en mulighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.