Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LMX skriver: Iiiiihh hvor lækkert. Var det dig der ellers skulle vente med svar til på tirsdag? Stort tillykke med det hele
Iiiiihh hvor lækkert. Var det dig der ellers skulle vente med svar til på tirsdag?
Stort tillykke med det hele
Tak Ja, det var mig De sagde også at jeg først skulle regen med at få svar på tirsdag.. Men heldigvis kom det idag og reddet hele min weekend!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
babymus77 skriver: Åhh hvor dejligt;-) Stort tillykke herfra!!!! Knuser
Åhh hvor dejligt;-) Stort tillykke herfra!!!! Knuser
Mange tak
AnnL skriver: Stort tillykke
Stort tillykke
MyBigWish skriver: Tak Ja, det var mig De sagde også at jeg først skulle regen med at få svar på tirsdag.. Men heldigvis kom det idag og reddet hele min weekend!
Armen hvor er det da fantastisk
Tillykke
LMX skriver: Armen hvor er det da fantastisk
Jaa, det er bare helt igennem fantastisk
Håber bare det næste brev som kommer om 2 uger er lige så positivt
Carina:-) skriver: Tillykke
Tak
Dejligt!
Frk. Himmelblå skriver: Dejligt!
Meget
MyBigWish skriver: Jeg skrev forleden et anonymt indlæg om at jeg skulle have taget en moderkagebiopsi pga dårlige tal til NF.. https://www.baby.dk/debat/194143pi1/graviditet/moderkagebiopsi-hjaelp-.aspx Jeg er så heldig allerede at have fået svar idag og det viser sig heldigvis at prøven var helt normal Vi er også så heldige at vi venter os en lille pige! Jeg er så lykkelig over jeg får lov til at blive mor til både en dreng og en lille pige Ville bare lige ud med min glæde! God weekend til alle jer dejlige kvinder!
Jeg skrev forleden et anonymt indlæg om at jeg skulle have taget en moderkagebiopsi pga dårlige tal til NF..
https://www.baby.dk/debat/194143pi1/graviditet/moderkagebiopsi-hjaelp-.aspx
Jeg er så heldig allerede at have fået svar idag og det viser sig heldigvis at prøven var helt normal
Vi er også så heldige at vi venter os en lille pige! Jeg er så lykkelig over jeg får lov til at blive mor til både en dreng og en lille pige
Ville bare lige ud med min glæde!
God weekend til alle jer dejlige kvinder!
Stort tillykke - skønt at i kunne ånde lettet op! Og tillykke med lillesøster i maven!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128