Tror i jeg er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg har testet i 5 dage nu og de første teste viste svagt posetivt efter nogle timer men nu her igår og idag viste de posetiv efter ca15 min tror i det kan lade sig gøre at de teste viser rigtigt.??

Jeg ville være i uge 5 nu hvis det er. Jeg har haft en del hovedpine, tisser mere og mens smerter der kommer og går i en hel uge.. Det er min anden graviditet hvis det er. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Det er ikke usandsynligt!

Dog skal du lige hælde en kold spand vand i hovedet, hvis det er Valmed teste, du tester med.... (De driller, når de har ligget over tid).

og 

Anmeld

6. oktober 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Det er ikke usandsynligt!

Dog skal du lige hælde en kold spand vand i hovedet, hvis det er Valmed teste, du tester med.... (De driller, når de har ligget over tid).

og 

Okey tak for det er dem tror jeg må prøve nogle andre så. Har bare set de er bedst i test. 

Anmeld

6. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Okey tak for det er dem tror jeg må prøve nogle andre så. Har bare set de er bedst i test. 

Jeg tror nu, du har en god chance alligevel, da du får så mange med "positivt" resultat.

Jeg har kun oplevet 1 gang, at en Valmedtest blev falsk positiv, det gjorde den efter 30 min ca. Har vel taget 10-15 Valmed-teste i mit liv.. Så har du lidt til statistikken 

Anmeld

6. oktober 2012

Timse

Altså det hedder sig jo at de skal vise svar indenfor et par minutter, så jeg ville vente et par dage og så teste igen men

Anmeld

6. oktober 2012

MamaJakob

Bare en tilføjelse til de øvrige kommentarer: Kan anbefale Clear Blue Digital. Den er bare klar i mælet - ikke noget med svage eller forsinkede streger: den skriver bare "Gravid" eller "Ikke gravid" 

Anmeld

6. oktober 2012

Helloo

MamaJakob skriver:

Bare en tilføjelse til de øvrige kommentarer: Kan anbefale Clear Blue Digital. Den er bare klar i mælet - ikke noget med svage eller forsinkede streger: den skriver bare "Gravid" eller "Ikke gravid" 

Så enig! 

Anmeld

6. oktober 2012

LRJ

Anonym skriver:

Jeg har testet i 5 dage nu og de første teste viste svagt posetivt efter nogle timer men nu her igår og idag viste de posetiv efter ca15 min tror i det kan lade sig gøre at de teste viser rigtigt.??

Jeg ville være i uge 5 nu hvis det er. Jeg har haft en del hovedpine, tisser mere og mens smerter der kommer og går i en hel uge.. Det er min anden graviditet hvis det er. 

Fik af vide af min læge sidste gang at deres test dernede var positiv en time efter jeg var gået dernede fra og den blev taget som positiv dernede, så ja det kan sagtens lade sig gøre at du er gravid

Anmeld

6. oktober 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg tror nu, du har en god chance alligevel, da du får så mange med "positivt" resultat.

Jeg har kun oplevet 1 gang, at en Valmedtest blev falsk positiv, det gjorde den efter 30 min ca. Har vel taget 10-15 Valmed-teste i mit liv.. Så har du lidt til statistikken 

Okey ja for har da gået lidt og tænkt over om det virkelig kunne lade sig gøre og ha så mange falske posetive teste. Må snakke med lægen her næste uge. 

Anmeld

6. oktober 2012

Anonym trådstarter

Timse skriver:

Altså det hedder sig jo at de skal vise svar indenfor et par minutter, så jeg ville vente et par dage og så teste igen men

Ja det jo det ellers må jeg jo høre min læge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.