Det er sgu da ikke onsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. maj 2009

Nadi

så hva søren laver I alle sammen?? Jeg tror simpelthen ikke på at I alle knaller manden på divaen iaften.

Jeg burde lave pædagogisk plejeplan, men det hænger mig langt ud af halsen og jeg aner ikke hvor jeg skal starte. Men når jeg søger tilflugt her på baby, så sker der bare minus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2009

heaven

jeg skal se paradise på tv3 - finaleuge

Anmeld

25. maj 2009

Joan ( Smallie )

Jeg er her også men jeg burde gå op og amme Anne og så hoppe i kanen så jeg kan være bare lidt frisk ti i morgen hvor Anne skal til doktormanden og have 2 stik. For hun har jo lige rundet de 3 måneder nu

Anmeld

25. maj 2009

linemus

Jeg er her lidt nu. Manden er lige taget på arbejde, så nu kan jeg få computeren i fred. Må hellere tidligt i seng, så jeg kan være frisk i morgen aften.

Hvor er det fantastisk, at klokken er 22, og det er ikke engang mørkt udenfor 

Anmeld

25. maj 2009

Nadi

linemus skriver:

Hvor er det fantastisk, at klokken er 22, og det er ikke engang mørkt udenfor 

Nej jeg kan slet ikke finde ud af det! Man sover når der er mørkt og vågen når der er lyst, det har min mor altid sagt til mig. Så jeg kan slet ikke finde ud af det!!

Anmeld

25. maj 2009

linemus

Nadi skriver:

Nej jeg kan slet ikke finde ud af det! Man sover når der er mørkt og vågen når der er lyst, det har min mor altid sagt til mig. Så jeg kan slet ikke finde ud af det!!

Nadia, for søren. Nu er du jo ikke 4 år, vel? Man kan vel godt forklare dig, at det er aften, selvom der er lyst udenfor?  Hvad gør du så hele sommeren? Er vågen?

Anmeld

25. maj 2009

Nadi

Nadia, for søren. Nu er du jo ikke 4 år, vel? Man kan vel godt forklare dig, at det er aften, selvom der er lyst udenfor?  Hvad gør du så hele sommeren? Er vågen?

Pis, har lige mistet 20 år, syntes eller at kalenderen sagde 89 sidste jeg så efter

Nej jeg har bare enormt svært ved at falde i søvn når der er lyst!

Anmeld

25. maj 2009

Sweet1978

Vi ser Bond "Quantum of solace", også zapper jeg lidt mellem baby og facebook, der for jeg ikke lige hele tiden er her.

Men i øvrigt så er det onsdag ligeså tit vi har lyst til det her i huset, men bare ikke lige på denne tid af måneden(mens). Det synes jeg er for ulækkert....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.