Mislykket tidlig scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2012

KittyCatta

De kunne heller ikke se noget på mig, men da jeg var på sygehuset til en indvendig scanning fandt de ud af at min livmoder er bagoverbøjet, samt ligger hel ovre i venstre side.

Dog havde jeg en graviditet udenfor livmoderen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2012

Elin_Maria

Jeg blev scannet hos lille kbh'er og de kan ikke lave indvendige scanninger. Jeg ringer til min læge i morgen og prøver at få hende til at hjælpe mig med en tid til indvendig scanning. Hvis ikke det lykkedes, er så nogen der kender et sted i kbh hvor jeg kan blive scannet?

Anmeld

8. oktober 2012

th

Nullergøj skriver:

Jeg blev scannet hos lille kbh'er og de kan ikke lave indvendige scanninger. Jeg ringer til min læge i morgen og prøver at få hende til at hjælpe mig med en tid til indvendig scanning. Hvis ikke det lykkedes, er så nogen der kender et sted i kbh hvor jeg kan blive scannet?

hvordan er det gået i dag ?

Anmeld

9. oktober 2012

Elin_Maria

Jeg har fået tid til en indvendig scanning i dag kl 15:40. Er så nervøs og spændt. Årh hvor jeg håber på at se en sund og rask blyp.

Anmeld

9. oktober 2012

th

Nullergøj skriver:

Jeg har fået tid til en indvendig scanning i dag kl 15:40. Er så nervøs og spændt. Årh hvor jeg håber på at se en sund og rask blyp.

ok, for alt er ok og at du kommer med en god update

Anmeld

9. oktober 2012

Dinsen

For at alt er oki, og så ser vi frem til en update... 

Anmeld

9. oktober 2012

Camillos

Nullergøj skriver:

held og lykke søde

Anmeld

9. oktober 2012

Hyacinth

Nullergøj skriver:

Torsdag eftermiddag havde jeg i 20 min vilde mensagtige smerter . Jeg lå bare i sengen og blev så nervøs for blyp. Jeg er 9 uger henne.
Dagen efter havde jeg sådan en underlig tyngdefornæmmelse og små stik så jeg besluttede mig at hoppe forbi til en drop in scanning. Desværre var der ingen livmoder at se på skærmen. Livmoderen sagde at min livmoder nok bukker bagover, så jeg skal vente nogle uger. Og så tudede jeg.... Nok mest fordi jeg havde glædet mig sådan til at se blyp og forhåbentlig vide at den havde det godt. Jeg tager derhen igen om 3 uger og håber man kan se noget der.

Hej 

Jeg er gravid med 2. barn og i min første graviditet var der ingen scanningsproblemer, men da jeg skulle til NF i denne graviditet, måtte scanningsjordemoderen opgive at scanne udefra(jeg var vist 12+6) og jeg måtte derfor scannes indefra pga bagoverbøjet livmoder.

Så der er håb forude

Held og lykke!

Anmeld

10. oktober 2012

Elin_Maria

Jeg er så glad!!! Den indvendige scanning viste en lille bebs der lå og sprællede med et fint bankende hjerte midt i livmoderen. Vi hørte hjertelyd og det var SÅ fantastisk!! Er bare overlykkelig! Så ingen grund til bekymring. Puuuuuuha

Anmeld

10. oktober 2012

Miss Church

Nullergøj skriver:

Jeg er så glad!!! Den indvendige scanning viste en lille bebs der lå og sprællede med et fint bankende hjerte midt i livmoderen. Vi hørte hjertelyd og det var SÅ fantastisk!! Er bare overlykkelig! Så ingen grund til bekymring. Puuuuuuha

Hvor dejligt for jer! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.