Har du moderne skamlæber ?? !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2012

Lady Marion <3

Jeg kan sørme godt forstå hvis nogen vil have dem fjernet fordi de er en gene   men ellers kan jeg ikke forstå at noget vil have opereret noget sundt og raskt væk ,, Der kan jo opstå alt muligt under en operation og ikke mindst bagefter ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

HeidiW86

Lady Marion <3 skriver:

Aiiiiii hvad sker der nu for at alle piger også skal se komplet ens ud forneden ??   Har kunnet læse mig til at mange får opereret deres inderste skamlæber mindre hvis de stikker ud under de yderste ?? Det er ikke pænt   Shit .... Mine inderste stikker lidt længere ud under de yderste , jeg er umoderne !!!  Godt jeg har en mand ,,, hvordan har du det med dine ??????   Hilsen en MÅLLØS umoderne kvinde .

Vidste ikke der var sådanne en tendens, men jeg skal faktisk til undersøgelse fordi mine hænger en del, selvfølgelig føler jeg ikke at det er super flot for neden .. Men grunden er mere at jeg nu to gange har oplevet at de på en eller anden sindsyg måde sad fast i nogle blonde trusser!! det gjorde så ondt..
Og det vil jeg ikke opleve mere....

Anmeld

6. oktober 2012

LilleSmølf

Hold da op, hvad man efterhånden finder på...

I mit hovede lyder det latterligt at få sådan en operation (samme med bryster, etc) medmindre det virkeligt er til gene, fysisk eller psykisk. Dét forstår jeg godt og siger absolut ingenting imod det, og der er absolut ikke for at støde nogen.

Hvis det "bare" er for at leve op til et ideal synes jeg vi som samfund burde tage en pause fra individet og se på os selv som en helhed, og de åndsvage ting vi efterhånden kræver af hinanden. 

Hvis jeg skulle se "perfekt" ud, skulle jeg vidst lige have en næseoperation (den er for stor) og suget mine lår ind fordi de blævrer (hvis man overhovedet kan det) og jeg skulle lige have indopereret et par centimeter fordi jeg ikke kan nå den øverste hylde og... ja, og, og, og.

Jeg er sgu bare glad for at have en krop, der fungerer. Det ekstra blæver kan jeg vidst godt leve med

Hilsen en ung '92.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.