Har du moderne skamlæber ?? !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2012

Lusi

Lady Marion <3 skriver:

Aiiiiii hvad sker der nu for at alle piger også skal se komplet ens ud forneden ??   Har kunnet læse mig til at mange får opereret deres inderste skamlæber mindre hvis de stikker ud under de yderste ?? Det er ikke pænt   Shit .... Mine inderste stikker lidt længere ud under de yderste , jeg er umoderne !!!  Godt jeg har en mand ,,, hvordan har du det med dine ??????   Hilsen en MÅLLØS umoderne kvinde .

Hvis de inderste hang udenfor og dinglede, ville jeg da nok overveje det, men det gør de bestemt ikke, så jeg er tilfreds nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Lady Marion <3 skriver:

Aiiiiii hvad sker der nu for at alle piger også skal se komplet ens ud forneden ??   Har kunnet læse mig til at mange får opereret deres inderste skamlæber mindre hvis de stikker ud under de yderste ?? Det er ikke pænt   Shit .... Mine inderste stikker lidt længere ud under de yderste , jeg er umoderne !!!  Godt jeg har en mand ,,, hvordan har du det med dine ??????   Hilsen en MÅLLØS umoderne kvinde .

Kender I det, at når man er i svømmeren, så kommer man til at kigge rundt på alle de nøgne, badende kvinder:

De fleste har appelsinhud..

Nogle med, -nogle uden kønsbehåring...

Store bryster, små bryster, runde bryster, aflange bryster..

Mavedeller, tydelige ribben...

Behårede ben, barberede ben...

Grå hår, rødt hår, brunt hår, blond hår, sort hår...

Brune ben, hvide ben, "blå" ben...

Høje, lave...

Efter omklædning kører man så hjem igen, åbner et dameblad og sukker "Arj, hvorfor ser jeg ikke sådan ud?! Suk."

Måske man bare burde spænde hjelmen og sætte pris på at være kvinde,  sund og rask!!!!

Anmeld

6. oktober 2012

Timse

Det er virkelig aldrig noget jeg har tænkt over og jeg har da heller aldrig fået nogen klager Jeg forstår det ikke

Anmeld

6. oktober 2012

DitteFisk

Ej det har jeg virkelig aldrig tænkt over  øh, så må jeg være 'moderne'.. Vidste ikke det var en tendens.

Anmeld

6. oktober 2012

Miss Kat

Frk. Himmelblå skriver:

Kender I det, at når man er i svømmeren, så kommer man til at kigge rundt på alle de nøgne, badende kvinder:

De fleste har appelsinhud..

Nogle med, -nogle uden kønsbehåring...

Store bryster, små bryster, runde bryster, aflange bryster..

Mavedeller, tydelige ribben...

Behårede ben, barberede ben...

Grå hår, rødt hår, brunt hår, blond hår, sort hår...

Brune ben, hvide ben, "blå" ben...

Høje, lave...

Efter omklædning kører man så hjem igen, åbner et dameblad og sukker "Arj, hvorfor ser jeg ikke sådan ud?! Suk."

Måske man bare burde spænde hjelmen og sætte pris på at være kvinde,  sund og rask!!!!

Anmeld

6. oktober 2012

Miss Kat

Pikku Myy skriver:

Jeg har simpelthen SÅ svært ved at forstå hvorfor alt ved kvinder skal anonymiseres og gøres nærmest præpubertært. Vi skal være en stor homogen flok - glatte og rene, og man skal hvertfald ikke på nogen som helst måde ligne en voksen kvinde ... Jeg er fuldt ud tilfreds med mine kønslæber. Jeg ved ikke om de ser voldsomt anderledes ud end andre kvinders. Det er umiddelbart ikke noget jeg går op i ...

Og når det så er sagt: Jeg har det bare så stramt med ordet SKAMlæber. Jeg kan absolut ikke se hvorfor det kvindelige køn skal forbindes med skam, og jeg synes vi bør ændre det. Please hjælp mig!?!

Anmeld

6. oktober 2012

SussieThyssen

Lady Marion <3 skriver:

Tak for denne tråd  

Ja, det er da utroligt  

Nu skal det kosmetiske ikke kun ændre på øverste halvdel af kvinderne, men også den nederste, men man kunne jo nok tænke, at det ville komme.

Thank God, jeg hverken har haft eller har lyst til at lave om på mig selv.
Jeg er som jeg er, færdig.

For mig at se, så bliver det naturlige, aldrig forældet.
Og så længe folk kan gå og himle op om sundere levevis, økologi, natur-dit, natur-dat og hvad ved jeg, så skal de ikke begynde samtidigt at fylde sig med alskens skidt, eller lave om på sig selv, bare for at "se bedre ud", for så holder sundhedsikonet ikke en meter.

Jeg ved ikke hvad det er for en tid, vi er inde i, men det er lige før, jege r direkte taknemmelig for, at jeg er det ældre.
I forvejen har jeg aldrig haft behov for at være anderledes end jeg er, og har heller aldrig haft et ønske om det, heller ikke da jeg var ung.

Nå nok fra det "gamle" brikkehoved

Kærligst
Sussie 

Anmeld

6. oktober 2012

Clisolka

Haha sikke en tråd 

Hmm jeg har ingen anelse - jeg er godt tilfreds som jeg er 

Anmeld

6. oktober 2012

Gardenia

Mor og meget mere skriver:

Jeg har det svært nok med antallet af kvinder, der får "lavet" bryster, men synes alligevel, dette er mere ekstremt. Brysterne bliver trods alt luftet for andre oftere og er synlige under tøjet - her er tale om en kropsdel, som kun ses af uendeligt få, og som er langt mere følsom. 

Skræmmende, skræmmende. 

Anmeld

6. oktober 2012

LSU

tumle skriver:

Jeg følte at gynækologen havde så mange fordomme omkring det, at jeg simpelthen gav op, det lød slet ikke som om det var til diskussion.

Det er virkelig genrende og især når jeg er på arbejde/praktik, er i hjemmeplejen hvor jeg cykler rundt.

Overvejer nu om jeg selv skal betale mig fra det, har tænkt over det længe nu og ved ikke helt om jeg tør at få det gjort når det kommer til stykket. Er bange for om det kan påvirke sexlivet negativt, hvis nu man risikere at få nedsat følsomheden.

Du er velkommen til at skrive privat, hvis du vil høre mere om det eller har spørgsmål. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.