Er det mon....????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. oktober 2012

PiaMorTil2

Er det mon det samme anden gang man skal føde.... 

Jeg er begyndt og tænke på om det hele kommer til og ske/forgå som min sidste fødsel.... 

Der gik hverken slipprop (ik hva jeg opdaget) eller fostervand.... 

De tog mit vand på fødebriksen... 

Så nu er tankerne.... 

Mon mit vand heller ik går den her gang eller..

Kommer det til og gå lige så hurtig som sidst.. 

Og ja jeg kunne blive ved.... 

Så håber der sider nogle 2+ gangs fødne der kan hjælpe mig lidt... 

Lilypie - Personal pictureLilypie Maternity tickers

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

Stjerneskud

Mine to fødsler har været lige lange ( eller korte), lige smertefulde vil jeg tro. De er begge startet med veer, anden gang var de bare ikke regelmæssige. Fostervandet gik første gang under fødslen anden gang en ½ times tid før. Kan ikke huske ang. slimprop.

Men ligesom graviditeter kan være forskellige, kan fødsler også være det..Men uanset hvad sa skal den nok komme ud

Anmeld

6. oktober 2012

Majeha

Første gang begyndte med vandafgang. Det begyndte at sive 36+0. Veerne startede (med vestorm) 36+2 og 4 timer og 20 min efter var han født. Havde presseveer i 20 min. Blev klippet og syet, og mistede en masse blod. 

Denne gang startede med regelmæssige kraftige veer med ca 2 min imellem. Vandet blev taget på fødegangen ca 10 min før han var ude. Havde presseveer i 5 min. Kun overfladiske rifter og følte jeg kunne løbe et marathon allerede efter 1 time. Super fantastisk.

Ingen af gangene opdagede jeg slimproppen, og havde generelt ingen tegn på fødsel, før det gik igang.

Anmeld

6. oktober 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Det var ikke det samme for mig...

første gang startede det med vandet gik. og ud på sygehuset hvor der var meget stres på, så følte at jeg var en sur pligt, pga. jeg ikke kunne sendes videre. (9,5cm åben 2 timer efter vandet var gået)

2.gang startede det med veer hvor der var 20 minutter imellem, 3 timer senere var han ude. (fødte hjemme) og det var en rigtig stolt mormor der tog imod, for jordmoder nåede ikke frem, og manden var blevet meget bleg, da min mor spurgte om han ville tage imod.

(det var ikke planlagt min mor skulle med til fødslen... Hun skulle bare have hentet den ældste)

og hvis der kommer en 3. gang, vil jeg gerne have kejsersnit, og blive steraliseret nu når der alligevel er åbent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.