Fortæl mig dit Kælenavn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

Guldet

Herhjemme bliver hun kaldt for putten,skat og nogle gange Lauka.. men mest hendes lækre navn Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

Tullepoder

Den lykkelige skriver:

Jeg har flere kælenavne  Hedder camilla, men bliver kaldt:
Milla
Milo
Mils
Milopilo

Min datter hedder Gry og har også MAAANGE kælenavne, dem vi mest bruger er:
Bølle
Musse
Grynings
Skattepige
Musling

Tror ikke kælenavne kan "planlægges".. det er noget som kommer til en.. udfra hvad man føler for osv 

Det har du helt ret i, det var også bare for at få nogen imput, som måske kunne inspirere min underbevidsthed  

Mangler bare et hygge kælenavn til hende.. hehe

Anmeld

5. oktober 2012

Mor til Mike

Hej Piger

Vi fik en lille pige i sep, som vi har valgt skal hedde Frederikke, men jeg vil gerne have et kælenavn til hende. Synes det er så hyggeligt. Har selv et, og bliver ikke kaldt andet af min forældre.. Samt vi har en pige i forvejen, som hedder Malou, eller Lulu i daglig tale

Kunne godt tænke mig at høre hvad i kalder jeres barn/børn, eller selv er blevet kaldt. Og også gerne hvad i mener passer til en lille Frederikke

På forhånd tak...

Frikze eller Rikkøh, måske Fre'mus? 

Min Mike bliver kaldt Mikey'Mike af ALLE i familien.. Før han blev født havde vi det kælenavn til ham og det har åbenbart sat sig fast i alles hoveder for det er det eneste folk siger ;-) (Hans rigtige navn er Mike) (o:

Anmeld

5. oktober 2012

Pallemor

Tullepoder skriver:

Hej Piger

Vi fik en lille pige i sep, som vi har valgt skal hedde Frederikke, men jeg vil gerne have et kælenavn til hende. Synes det er så hyggeligt. Har selv et, og bliver ikke kaldt andet af min forældre.. Samt vi har en pige i forvejen, som hedder Malou, eller Lulu i daglig tale

Kunne godt tænke mig at høre hvad i kalder jeres barn/børn, eller selv er blevet kaldt. Og også gerne hvad i mener passer til en lille Frederikke

På forhånd tak...

Jeg hedder så Patricia i virkeligheden, men er aldrig blevet rigtig brugt, ALLE har kaldt mig Palle siden jeg var baby - Og jeg selv altid har lært andre at kalde mig det, for det lyder underligt i mine ører når nogen kalder mig Patricia

Min datter hedder Emira - men bliver kaldt Tutu, Tulle og Sussi(morfar).

Anmeld

5. oktober 2012

Lullaby

Min mor kaldte mig Anjase. Det er hun holdt op med  Izabella hedder Bella/bellamus og Yazmin Yazze/Yazzebasse

Anmeld

5. oktober 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Jeg bliver kaldt lundte af min familie ( fordi jeg bare var så langsom da jeg var mindre haha ) min kæreste kalder mig muller . Min søn Mathias bliver kaldt tusse og min datter Cecilie bliver kaldt sjulle (næsten udtalt som tulle) hehe ..

Anmeld

5. oktober 2012

Finemoar<3

blomst84 skriver:

Jeg er ALTID blevet kaldt Sabbe af mine forældre og venner og hedder det stadig mit rigtige navn er Sabrina... Cecilie herhjemme bliver kaldt Cille, Tulle og lille fly  

Ta daaaa , det er så opfindsomt et kælenavn - jeg blev også kaldt sabbe da jeg var lille

(fedt at der er en Sabrina mere på siden)

Nu bliver jeg kaldt Honey, ved faktisk ikke hvorfor..

datteren hedder Josefine, bliver kaldt Fine eller musen

Anmeld

5. oktober 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Min ene søn, Jeppe, hedder Jepsilon herhjemme - og vores Jakob hedder Jakobsen og Johanne bliver kaldt Johansen. Ikke så opfindsomt...

Da de var mindre, kaldte vi dem en million forskellige navne, mest noget "puttenuttet" a la Musen, Mulle etc. etc., men det er ikke tilladt, nu hvor de er teenagere alle tre 

Anmeld

5. oktober 2012

MortilElias2010

Jeg blev/bliver kaldt Pylle, Mylle (brødre, og familie længere ude) eller Mylsken (min far) Gamle Og skat (af min mand, som han også kalder sin mor - har vænnet mig til det) Søs (af søs)  

Vores søn kalder vi skat, kommandocentralen, bandit, lømmel, skatbas, ven, Elias, papegøje o.m.f.  Som regle alt efter hvad situation det er lige der.. 

Min mand blev i sin unge dage kaldt Lille Frank (blandt 'brødre') 

Til Frederikke: Kælenavnets opstår efter min mening når man har et tilhørsforhold til dem, klassekammerater, familie.. Jeg ville ikke kunne give dig noget specifikt.. Men tænker .. baseret på navn udelukkende..

Fridde, Fritte, Frede, Friksen, Ritte, Riffe, Rif Raf, Giraffen..Fraggle, Frigge, Frikke, Frik.. 

Anmeld

5. oktober 2012

Monski

Jeg blev kaldt simonski da jeg var helt lille, men med årene er det blevet forkortet til monski.
Min søn hedder Anthon og bliver kaldt "annerbandanner" eller bare "anner"
Ellers hedder vi hhv. Buller, basse og beber herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.