Fortæl mig dit Kælenavn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.936 visninger
28 svar
0 synes godt om
5. oktober 2012

Tullepoder

Hej Piger

Vi fik en lille pige i sep, som vi har valgt skal hedde Frederikke, men jeg vil gerne have et kælenavn til hende. Synes det er så hyggeligt. Har selv et, og bliver ikke kaldt andet af min forældre.. Samt vi har en pige i forvejen, som hedder Malou, eller Lulu i daglig tale

Kunne godt tænke mig at høre hvad i kalder jeres barn/børn, eller selv er blevet kaldt. Og også gerne hvad i mener passer til en lille Frederikke

På forhånd tak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

4kløver

Tullepoder skriver:

Hej Piger

Vi fik en lille pige i sep, som vi har valgt skal hedde Frederikke, men jeg vil gerne have et kælenavn til hende. Synes det er så hyggeligt. Har selv et, og bliver ikke kaldt andet af min forældre.. Samt vi har en pige i forvejen, som hedder Malou, eller Lulu i daglig tale

Kunne godt tænke mig at høre hvad i kalder jeres barn/børn, eller selv er blevet kaldt. Og også gerne hvad i mener passer til en lille Frederikke

På forhånd tak...

Datteren hedder basse men kun her hjemme og hed det siden hun blev født. Drenge har to prut fis som jeg kalder ham og Xander mand som hans søster siger.
Jeg havde et i de unge dage og kaldes det af dem fra den tid Bette.

Anmeld

5. oktober 2012

blomst84

Jeg er ALTID blevet kaldt Sabbe af mine forældre og venner og hedder det stadig mit rigtige navn er Sabrina... Cecilie herhjemme bliver kaldt Cille, Tulle og lille fly  

Anmeld

5. oktober 2012

TaAsJu

Jeg selv bliver kaldt titter kun af familien, en enkelt veninde også min mand har også taget det til sig.. Mine piger har og hver deres.. Tammie det er tamse. Anna-Sophie er fisen og Julie er tut tut eller julle.. Eller fælles betegnelse for dem alle er mulle.. Det er mandens kælenavn, som pigerne også har arvet lidt.. Er dog SÅ træls når de svare alle på engang

Anmeld

5. oktober 2012

Dustmuz

jeg er blevet kaldt

Dust (pga mit brugernavn altid er Dustmuz)
Junker (mit efternavn)
Thomas (ja det ski mit navn)
og så en alskinds masse ukvemsord, når jeg fortæller folk hvad jeg mener, uden at pakke det ind, eller tage hensyn til deres følelser, når de er ved at gøre noget dumt

Anmeld

5. oktober 2012

Den lykkelige

Jeg har flere kælenavne  Hedder camilla, men bliver kaldt:
Milla
Milo
Mils
Milopilo

Min datter hedder Gry og har også MAAANGE kælenavne, dem vi mest bruger er:
Bølle
Musse
Grynings
Skattepige
Musling

Tror ikke kælenavne kan "planlægges".. det er noget som kommer til en.. udfra hvad man føler for osv 

Anmeld

5. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her hjemme bliver thea kaldt for lille prut, fisen, thearisten, store skat. Mest skat. Da hun var baby kaldte vi hende mælke monster.

Alberte bliver kaldt bab monster, birty, angry birdty, berte berte, alberte blomst, lille skat.

Jeg bliver kaldt Stine, kærsten kalder mig også stadig Babe efter 10 år sammen

Jeg kalder kærsten en bøjning af hans navn. Vh stine

Anmeld

5. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Tullepoder skriver:

Hej Piger

På forhånd tak...

Jeg har en god veninde, Frederikke, som i daglig tale er Frede! hehe.

Jeg hedder selv Katja og er altid blev kaldt noget i retningen af: Kalle, Katte, Katten, Katwoman, Kat og i den dur

Anmeld

5. oktober 2012

RiUL

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg har en god veninde, Frederikke, som i daglig tale er Frede! hehe.

Jeg hedder selv Katja og er altid blev kaldt noget i retningen af: Kalle, Katte, Katten, Katwoman, Kat og i den dur

Hihi katwoman

Anmeld

5. oktober 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Hihi katwoman

Ja det var dog kun en kort periode i gymnasiet! haha. Fundet på af min veninde Kamilla, som kalder mig det i ny og næ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.