Min mand har fået en depression og PB sættes på pause :'-((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Du skal være velkommen! 

Jeg kan sagtens forstå dine følelser, og det er noget af en kamel at sluge, at man "frivilligt" skal sætte sit største ønske på standby i ubestemt tid - og det bliver ikke nemmere af, at det rationelt set er den bedste løsning. Desværre er fornuften og følelserne sjældent enige, og det gør det så pokkers svært!

Jeg synes dog det er stærkt af dig at du sætter dine behov til side for at støtte din mands skyld (og jeres parforholds skyld), og jeg er sikker på, at I kommer stærkere ud på den anden side..

Når det er sagt, så er det HELT legalt at du er ked af det og skuffet, hvem ville ikke være det, når ens drøm er inden for rækkevidde, og pludselig "forsvinder" ud i det blå?

Sikke du forstår mig Wow 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

God bedring til ham..

Men lad nu være med et (gen)optage hormonel prævention, - det kan jo sagtens være, der blot lige er brug for at springe en æl eller to over nu her...

Mange tak! Det er planen ikke at genoptage prævention på den måde, men blot afholde i den fertile periode. Så tager vi det som det kommer. Og når han er klar igen, kan vi genoptage projektet  Tak for din kommentar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.