Jeg er strandet i sofaen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

HeidiØ

MorDk skriver:

... De sidste par dage har sofaen været min "base"

Freya vil hænge på armen konstant eller ammes... Når hun falder i søvn prøver jeg at ligge hende, men hun vågner efter 30 sek. og skriiiiger  Hun ligger meget uroligt.... og grynter og hviiiiner.... som en anden grisling... Åh minder mig om da min søn var spæd... jeg ku' ingenting for han skreg hele tiden. Freya har indtil videre været meget meget nem og mild... men hun er nu begyndt at flere og længere vågne-perioder, hvilket jo nok er meget normalt! Sys det er hårdt når hun græder... og jeg føler ikke jeg kan noget som helst! Trænger sgu til et bad...

Måtte bare liiiige ud med det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

MorDk

M (: skriver:

Ej, hvor træls.. 

Jeg brokker mig aldrig for han gør mange ting osv. Laver mad, vasker tøj osv. Men føler bare han tit smutter ud og så sidder jeg alene... Det er nok mest det... og når han er hjemme så er det alligevel mig der er på igen med det praktiske ift. ungerne... SUK! Er nok bare lidt depri idag! Men han har meget fritid den mand!!! Skal lige siges at han har taget orlov fra sit studie (indtil februar) så håber han vælger at prioterer sin familie lidt frem for hobby og fritids aktiviteter...

Over & out! (inden jeg lukker mere ud)

Anmeld

5. oktober 2012

MorDk

HeidiØ skriver:

Tak

Anmeld

5. oktober 2012

M (:

MorDk skriver:

Jeg brokker mig aldrig for han gør mange ting osv. Laver mad, vasker tøj osv. Men føler bare han tit smutter ud og så sidder jeg alene... Det er nok mest det... og når han er hjemme så er det alligevel mig der er på igen med det praktiske ift. ungerne... SUK! Er nok bare lidt depri idag! Men han har meget fritid den mand!!! Skal lige siges at han har taget orlov fra sit studie (indtil februar) så håber han vælger at prioterer sin familie lidt frem for hobby og fritids aktiviteter...

Over & out! (inden jeg lukker mere ud)

Ja, men selvom de hjælper i hjemmet har man stadig behov for at blive aflastet lidt ind i mellem - kan i ikke aftale en dag inden alt for længe, hvor han tager ungerne (bare en times tid, eller hvor længe du kan være væk uden amning), hvor du så kan gøre det DU vil? Få et bad, en massage eller bare tuller i butikker ALENE uden ansvaret for alle mand?

Anmeld

5. oktober 2012

MorDk

Ja, men selvom de hjælper i hjemmet har man stadig behov for at blive aflastet lidt ind i mellem - kan i ikke aftale en dag inden alt for længe, hvor han tager ungerne (bare en times tid, eller hvor længe du kan være væk uden amning), hvor du så kan gøre det DU vil? Få et bad, en massage eller bare tuller i butikker ALENE uden ansvaret for alle mand?

Jo men jeg er jo "mærkelig" indrettet jeg mener jo ikke lillepigen kan klare sig mere en ½ time uden mig. Hun skriiiger som besat indtil hun rammer min brystkasse... så tror desværre det er liiige tidligt nok.

Jeg kan liige hente bassen alene i vuggeren mens far har mindstepigen... men hun skriger hver gang... Såååå tror desværre det må vente til hun er lidt større... *suk*

Anmeld

5. oktober 2012

M (:

MorDk skriver:

Jo men jeg er jo "mærkelig" indrettet jeg mener jo ikke lillepigen kan klare sig mere en ½ time uden mig. Hun skriiiger som besat indtil hun rammer min brystkasse... så tror desværre det er liiige tidligt nok.

Jeg kan liige hente bassen alene i vuggeren mens far har mindstepigen... men hun skriger hver gang... Såååå tror desværre det må vente til hun er lidt større... *suk*

Hm, kan godt se, at det ikke er nemt så..  Tror du så ikke far "flygter", fordi han alligevel ikke "duer"? 

Anmeld

5. oktober 2012

MorDk

Hm, kan godt se, at det ikke er nemt så..  Tror du så ikke far "flygter", fordi han alligevel ikke "duer"? 

Jo tror også det er det det handler om... men jeg bliver bare lidt ked... for jeg har jo også behov for at se ham og være sammen med ham. Problemet er bare når han endelig er hjemme med mig og lillepigen... så sover han formiddagen væk. For han er jo MEGET træt! SUK!

(Hold da op hvor jeg "brokker" mig idag....) Trængte vidst!

Anmeld

5. oktober 2012

M (:

MorDk skriver:

Jo tror også det er det det handler om... men jeg bliver bare lidt ked... for jeg har jo også behov for at se ham og være sammen med ham. Problemet er bare når han endelig er hjemme med mig og lillepigen... så sover han formiddagen væk. For han er jo MEGET træt! SUK!

(Hold da op hvor jeg "brokker" mig idag....) Trængte vidst!

Selvfølgelig har du behov for din mand, kæreste og børnenes far.. Og det er da frustererende at føle sig alene og savne sin kæreste, som ligger i rummet ved siden af, men alligevel ikke er til stede.. 

Du brokker bare - det kan vi alle vist have trang til! 

Anmeld

5. oktober 2012

MorDk

Selvfølgelig har du behov for din mand, kæreste og børnenes far.. Og det er da frustererende at føle sig alene og savne sin kæreste, som ligger i rummet ved siden af, men alligevel ikke er til stede.. 

Du brokker bare - det kan vi alle vist have trang til! 

Ja men det var jo ik meningen med denne tråd... og dog... havde ihvertfald brug for luft...

Anmeld

5. oktober 2012

M (:

MorDk skriver:

Ja men det var jo ik meningen med denne tråd... og dog... havde ihvertfald brug for luft...

Hvad hjertet er fuld af løber munden over med.. Så du har nok haft brug for luft, og nogen gange er det nok til at få lidt fornyet energi! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.