Tigerspring for fuld ild

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

De er sku et kønt par de to skønne unger

Haha ja, hvad skal det ikke ende med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Haha ja, hvad skal det ikke ende med

Ja det er ikke godt af vide

Anmeld

5. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

Mega også lige oven på alt andet. Nej vi prøver at lade være. Syntes kampen om at sku falde i søvn selv er gået lidt tabt så. En sjælden gang gør vi det men har lidt den der med at det er sidste udvej..

Super godt! Det skal i også bare holde fast i. Jeg forstod det blot som, at hun ikke ville sove alene i sin egen seng.

GUD hvor jeg savner dengang Benjamin bare kunne lægges og så sov han!  Det føles som evigheder væk, selvom han sådan set har gjort det størstedelen af sit liv (fra fødsel til 8-9 måneder). 

Anmeld

5. oktober 2012

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Super godt! Det skal i også bare holde fast i. Jeg forstod det blot som, at hun ikke ville sove alene i sin egen seng.

GUD hvor jeg savner dengang Benjamin bare kunne lægges og så sov han!  Det føles som evigheder væk, selvom han sådan set har gjort det størstedelen af sit liv (fra fødsel til 8-9 måneder). 

Det vil hun heller ikke men så sidder jeg lige uden for døren og synger som en gal, det hjælper ofte. Det letter godt nok ens hverdag gevaldigt når de gider det

Anmeld

5. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

Det vil hun heller ikke men så sidder jeg lige uden for døren og synger som en gal, det hjælper ofte. Det letter godt nok ens hverdag gevaldigt når de gider det

Seriøst? Hvordan reagerer hun? Ligger hun sig bare til at sove? 

Hvis jeg gjorde det med Benjamin tror jeg han ville stå og skrige til jeg kom tilbage!  

Men lyder som ide der er værd at prøve!

Anmeld

5. oktober 2012

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Seriøst? Hvordan reagerer hun? Ligger hun sig bare til at sove? 

Hvis jeg gjorde det med Benjamin tror jeg han ville stå og skrige til jeg kom tilbage!  

Men lyder som ide der er værd at prøve!

Lige i starten er hun ikke tosset med det også går vi der ind men når vi kan høre at det bare er jeg gider ikke sove gråd så synger jeg også bliver hun stille og leger med sutten også falder hun i søvn

Anmeld

5. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

Lige i starten er hun ikke tosset med det også går vi der ind men når vi kan høre at det bare er jeg gider ikke sove gråd så synger jeg også bliver hun stille og leger med sutten også falder hun i søvn

FAntastisk! Det bliver jeg nødt til at prøve

Anmeld

5. oktober 2012

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

FAntastisk! Det bliver jeg nødt til at prøve

Der skal nok lidt tilvænning til. Hun høre os no stress på cd afspillere og har en lavalampe der er tændt.. Men lige i de her dage er der intet der virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.