Tigerspring for fuld ild

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Hvis det da bare var der.. Det er jo både i vægen og gulvet. hun er fuldstændig kold..

Fjollet! Det stopper nok igen, den hobby er lidt for mærkelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2012

L&V

HeidiØ skriver:

J

Fjollet! Det stopper nok igen, den hobby er lidt for mærkelig

Ja var da helt bange for om ungen ikke er helt færdigbagt

Anmeld

5. oktober 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Ja var da helt bange for om ungen ikke er helt færdigbagt

Hahaha Ej, det tror jeg bestemt hun er

Anmeld

5. oktober 2012

Ka+Ma=Be

Månsson skriver:

Ja heldigvis da, er allerede slidt.. Det har Laura bare altid været go til men nu kan vi ikke lægge hende fra os uden hun skriger helt utrøsteligt .

Det kan jeg bestemt godt forstå! Det er så  nedslidende at ens engel bare ændrer karakter fuldstændigt.

Putter i sammen med hende om aftenen? Det har jeg gjort med Benjamin en periode, og så tilbage i egen seng efter lidt tid

Anmeld

5. oktober 2012

L&V

Ka+Ma=Be skriver:

Det kan jeg bestemt godt forstå! Det er så  nedslidende at ens engel bare ændrer karakter fuldstændigt.

Putter i sammen med hende om aftenen? Det har jeg gjort med Benjamin en periode, og så tilbage i egen seng efter lidt tid

Mega også lige oven på alt andet. Nej vi prøver at lade være. Syntes kampen om at sku falde i søvn selv er gået lidt tabt så. En sjælden gang gør vi det men har lidt den der med at det er sidste udvej..

Anmeld

5. oktober 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Hahaha Ej, det tror jeg bestemt hun er

Så tror jeg lige du skal se hende må der er noget hun ikke må. man bliver sku i tvivl

Anmeld

5. oktober 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Så tror jeg lige du skal se hende må der er noget hun ikke må. man bliver sku i tvivl

ej DET tror jeg er aldersbetinget Aftensmad herhjemme er et rent helvede fordi det der KAN SELV VIL SELV bare blusser op!!!

Anmeld

5. oktober 2012

L&V

HeidiØ skriver:

ej DET tror jeg er aldersbetinget Aftensmad herhjemme er et rent helvede fordi det der KAN SELV VIL SELV bare blusser op!!!

Ha ha ja der er bare mad i hele hytte og Laura vil simpelthen os gha kniv og alm glas. hun har set sig sur på ikea plast krus

Anmeld

5. oktober 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Ha ha ja der er bare mad i hele hytte og Laura vil simpelthen os gha kniv og alm glas. hun har set sig sur på ikea plast krus

Haha! Bandit altså!!

Anmeld

5. oktober 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Haha! Bandit altså!!

De er sku et kønt par de to skønne unger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.