Frederiksberg kurbad billetter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4. december 2012

Sukkerblomst

Det her er jo en rigtig god julegave tl den man holder af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

Sukkerblomst

god til julegaver

Anmeld

15. december 2012

Hasselnødden

Sukkerblomst skriver:

Jo, det kan du tro jeg kan

Hej igen. Så er jeg klar til at handle den ene billet, lettere sent end aldrig. Men hvordan gør vi - og kan jeg få dig til at sende den til mins brors hjemmeadresse (den sender jeg i en pb) så lægger jeg lige porto oveni, 8.50 må det blive eller sådan noget for et alm. brev...

Jeg skriver fra min tidl. profil, som egentligt var lukket men den var så tilgængelig - heldigvis - nu hvor den gamle af en eller anden mystisk grund er jeg blevet logget af fra den og kan ikke huske email eller kodeord. Har skrevet til Zafir, men så kan jeg da bruge den her.

Anmeld

15. december 2012

Sukkerblomst

Hasselnødden skriver:

Hej igen. Så er jeg klar til at handle den ene billet, lettere sent end aldrig. Men hvordan gør vi - og kan jeg få dig til at sende den til mins brors hjemmeadresse (den sender jeg i en pb) så lægger jeg lige porto oveni, 8.50 må det blive eller sådan noget for et alm. brev...

Jeg skriver fra min tidl. profil, som egentligt var lukket men den var så tilgængelig - heldigvis - nu hvor den gamle af en eller anden mystisk grund er jeg blevet logget af fra den og kan ikke huske email eller kodeord. Har skrevet til Zafir, men så kan jeg da bruge den her.

Det lyder godt..... sender dig en Pb

Anmeld

18. december 2012

JS<3

Jeg kunne egentlig godt bruge 2 (:

Anmeld

18. december 2012

Sukkerblomst

JS<3 skriver:

Jeg kunne egentlig godt bruge 2 (:

Du må meget gerne købe 2 stk billetter.

Jeg kan desværre først sende dem efter jul, da jeg er taget på juleferie i det jyske, så håber ikke du skal bruge dem til julegaver.

Anmeld

3. januar 2013

Sukkerblomst

12. januar 2013

Sukkerblomst

vi prøver lige igen

Anmeld

23. januar 2013

Sukkerblomst

Op igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.