-14kg og halvvejs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2012

Lou87

Hvad spiser du i løbet af en dag, ku du ikk skrive et par forskellige dage ned ?

Nogen tips til sunde snacs ? er gået død i frugt der er skåret ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

kirsti

Lou87 skriver:

Hvad spiser du i løbet af en dag, ku du ikk skrive et par forskellige dage ned ?

Nogen tips til sunde snacs ? er gået død i frugt der er skåret ud!

Morgenmad er altid musli med mælk eller A38

frokost variere mellem et styk rugbrød med latta og pålæg, suppe, frugt skåret i stykke med en lille bitte smule mager creme fraiche og lidt fint revet chokolade, når chokoladen er revet fint skal der max 5g til og for mig gør det det mindre surt.

Aftensmad der spiser vi generelt sundt herhjemme og jeg spiser det samme som de andre bare minus sovs og så kun meget lidt eller ingen Kartofler/ris/pasta. 

mellemmåltider er primært frugt, et styk kanelknækbrød el.lign. Er jeg lækkersulten har jeg lavet gulerods og agurkestave med dip lavet af en creme fraiche der kun har 50cal/100g fra netto. 

mørk chokolade har jeg nogen dage spist lidt af.

det var sådan lidt jeg lige kunne komme på, men generelt har der været meget fokus på små portioner

Anmeld

4. oktober 2012

Lou87

kirsti skriver:

Morgenmad er altid musli med mælk eller A38

frokost variere mellem et styk rugbrød med latta og pålæg, suppe, frugt skåret i stykke med en lille bitte smule mager creme fraiche og lidt fint revet chokolade, når chokoladen er revet fint skal der max 5g til og for mig gør det det mindre surt.

Aftensmad der spiser vi generelt sundt herhjemme og jeg spiser det samme som de andre bare minus sovs og så kun meget lidt eller ingen Kartofler/ris/pasta. 

mellemmåltider er primært frugt, et styk kanelknækbrød el.lign. Er jeg lækkersulten har jeg lavet gulerods og agurkestave med dip lavet af en creme fraiche der kun har 50cal/100g fra netto. 

mørk chokolade har jeg nogen dage spist lidt af.

det var sådan lidt jeg lige kunne komme på, men generelt har der været meget fokus på små portioner

Tak. Lyder meget a la det jeg selv kender til. Så ja.. Må bare tage mig sammen hehe. Ka bare ikk dyrke motion som sidst jeg tabte 10 kg, så super svært ikk at ku synde denne gang. Suk Men tillykke med dit flotte resultat - sådan!!

Anmeld

5. oktober 2012

kirsti

Lou87 skriver:

Tak. Lyder meget a la det jeg selv kender til. Så ja.. Må bare tage mig sammen hehe. Ka bare ikk dyrke motion som sidst jeg tabte 10 kg, så super svært ikk at ku synde denne gang. Suk Men tillykke med dit flotte resultat - sådan!!

jeg har slet ikke dyrket motion udover daglige cykelture før denne uge så det kan godt lade sig gøre!

Hjemme synder jeg ikke ret meget men i weekender el til filmaftener hos min veninder har jeg altså spist af de søde sager, ik meget men lidt og ja så er bolcher gode fordi de holder længe

Anmeld

5. oktober 2012

kirsti

Faith skriver:

Flot!

Har du ikke nogle før og efter billeder?

her er der så lidt billeder, og nu det bliver sat sådan op kan jeg godt se forskellen men til daglig når jeg glor mig selv i spejlet synes jeg ikke rigtig jeg kan se det

Beklager billedkvaliteten på det fra jul men der må have været noget på linsen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. oktober 2012

Frk. Himmelblå

kirsti skriver:

Så er der røget 14kg siden maj, de 10 af dem er røget siden sommerferien så det går fremad!

Jeg vil gerne smide 14kg mere så nu er jeg halvvejs!

Er sgu lidt stolt for jeg plejer ikke at kunne holde kostomlægning/kur mere end en maks to mdr men man må sige det har holdt denne gang!

Anmeld

5. oktober 2012

Lou87

kirsti skriver:

jeg har slet ikke dyrket motion udover daglige cykelture før denne uge så det kan godt lade sig gøre!

Hjemme synder jeg ikke ret meget men i weekender el til filmaftener hos min veninder har jeg altså spist af de søde sager, ik meget men lidt og ja så er bolcher gode fordi de holder længe

Ja jeg ved det kan lade sig gøre, men man ka bare ikk synde på samme måde kan jeg godt mærke denne gang

Ja bolsjer er gode.. men er et forfærdeligt chokolade øre griner

Men os svært når det er de sidste 10 kg ca.. så er de ikk li så nemme som de første

Anmeld

5. oktober 2012

kirsti

Frk. Himmelblå skriver:

Anmeld

5. oktober 2012

_-Kathrine-_

Mega mega sejt

Anmeld

5. oktober 2012

kirsti

_-Kathrine-_ skriver:

Mega mega sejt

Taaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.