Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er der røget 14kg siden maj, de 10 af dem er røget siden sommerferien så det går fremad!
Jeg vil gerne smide 14kg mere så nu er jeg halvvejs!
Er sgu lidt stolt for jeg plejer ikke at kunne holde kostomlægning/kur mere end en maks to mdr men man må sige det har holdt denne gang!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skønt
Så sejt.
Rigtig flot!!!!
Flot!
Har du ikke nogle før og efter billeder?
kirsti skriver: Så er der røget 14kg siden maj, de 10 af dem er røget siden sommerferien så det går fremad! Jeg vil gerne smide 14kg mere så nu er jeg halvvejs! Er sgu lidt stolt for jeg plejer ikke at kunne holde kostomlægning/kur mere end en maks to mdr men man må sige det har holdt denne gang!
mortil4dejligepiger skriver: Waouw, hvor er det flot! Tillykke med det! Jeg er dybt imponeret Hvad har du gjort?
Waouw, hvor er det flot! Tillykke med det! Jeg er dybt imponeret Hvad har du gjort?
Jamen i første omgang bare lagt kosten om, for 2mdr siden solgte vi bilen så nu hedder det cykel alle steder hen hvilket klart har hjulpet men det er faktisk først i den her uge jeg er begyndt at træne
Faith skriver: Flot! Har du ikke nogle før og efter billeder?
Jeg har et billede fra sidste jul men jeg synes ik rigtig man kan se forskel
Godt gået!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128