Influenza symptomer.. Hva kan det være????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.657 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. oktober 2012

Anonym trådstarter

Ja overskriften siger hvis det meste... Men har i løbet af dagen fået det som om jeg har opstart til noget influenza, er træt utilpas og føler ikke jeg har noget overskud.. Desuden har jeg en del menssmerter og virkelig ondt i mit bækken...

Nogen der ved hva det kan være eller har prøvet noget lign????

39+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Ja overskriften siger hvis det meste... Men har i løbet af dagen fået det som om jeg har opstart til noget influenza, er træt utilpas og føler ikke jeg har noget overskud.. Desuden har jeg en del menssmerter og virkelig ondt i mit bækken...

39+2

altså.. det ku jo være influenza?

Anmeld

4. oktober 2012

Team Putte

Anonym skriver:

39+2

Det kunne jo være... Og hold nu fast!

INFLUENZA

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

Tror ikke det influenza, det føles bare som om.. Føler min krop er helt ved siden a sig selv..

Anmeld

4. oktober 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Tror ikke det influenza, det føles bare som om.. Føler min krop er helt ved siden a sig selv..

Vil du gerne have vi siger du er ved at gå i fødsel?

Anmeld

4. oktober 2012

Anonym trådstarter

Øhh nej for kan i jo teknisk set ikke vide om jeg er!!! Har bare aldrig haft det sådan før....

Anmeld

5. oktober 2012

frk andreasen

Begge mine fødsler er startet med influenza lignedene
Symp samt diarré en lille uges tid før veerne begyndte, så måske er det osse sådan ved dig ? God bedring ihvertfald og pøj pøj med fødslen hvis det er den der er optakt til
kram Tanja 30+0
Med lillesøster

Anmeld

5. oktober 2012

FruHolm <3

Anonym skriver:

39+2

Jeg fik madforgiftning lige inden fødslen, er sikker på det var det for Oscar's far og faster var også syge jeg var dog kun i 7 timer, de var i flere dage, men ihvertfald så satte de mange opkast og ture på toilettet gang i mine veer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.