Anbefal en klapvogn! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2012

Lauras mor

132319 skriver:

Jeg havde førhen en Emmaljunga Nitro City men var træt af at varekurven var så svær at komme til. Derudover har jeg købt en lille bil og skal derfor kunne have en lille klapvogn.

Valget er faldet på en Emmaljunga Scooter S 2 og jeg ELSKER DEN!!

Den vejer ingenting og er sååå flot

Okay, tak for dit svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2012

JustMe

Vi har en helt ny (kun kørt med 5-10 gange) Emmaljunga Scooter S 2.0 og er ved at sælge den. Dels kan sædet ikke lægges helt ned, dels kan kassen ikke vendes, så barnet vender permanent fremad (og jeg vil gerne "konversere" med mit barn på turene) og sidst (men bestemt ikke mindst når man ikke har bil), er varekurven for lille og for svær at komme til, når man ikke har bil og derfor tit handler småting med klapvognen.

Men hvis man ikke generes af disse tre punkter, er det en super vogn. Let, flot, praktisk og kanon at køre med

Anmeld

6. oktober 2012

Malene76

Ja, anbefal en klapvogn! Vil gerne ud og købe en, men aner ikke hvilken Så vil gerne høre DIN gode eller dårlige erfaring med klapvogn

Sådan ser vores ud og jeg er så ubeskrivelig glad for den. Den er så dejlig let at køre med. Ryggen kan ligges ned ganske nemt hvis barnet er er faldet i søvn siddende op. Det eneste negative jeg kan sige er, at der ikke er så meget rum under vognen til diverse varer og tasker. Men det er en bagatel i forhold til fordelene synes jeg.  

P.S. synes ikke den vil vise billedet, men det er en city elite klapvogn vi har og jeg elsker den.

KH Malene

Anmeld

6. oktober 2012

132319

JustMe skriver:

Vi har en helt ny (kun kørt med 5-10 gange) Emmaljunga Scooter S 2.0 og er ved at sælge den. Dels kan sædet ikke lægges helt ned, dels kan kassen ikke vendes, så barnet vender permanent fremad (og jeg vil gerne "konversere" med mit barn på turene) og sidst (men bestemt ikke mindst når man ikke har bil), er varekurven for lille og for svær at komme til, når man ikke har bil og derfor tit handler småting med klapvognen.

Men hvis man ikke generes af disse tre punkter, er det en super vogn. Let, flot, praktisk og kanon at køre med

Ryggen i min kan ligges helt ned og varekurven er stor og nem at komme til, tror ikk du finder en klapvogn med en større.

Min er i øvigt 2013 modellen.

Anmeld

6. oktober 2012

Sakris

Vi har en City Elite - Babyjogger. Den er virkelig et af vores bedste køb til vores datter. Den har rigtig mange små detaljer. Kan slås sammen med en hånd og er virkelig nem at navigere med. Kan virkelig anbefale drejbare hjul. Specielt fordi børnene efterhånden er tunge, når de skal i klapvogn.

Anmeld

6. oktober 2012

Malene76

Sakris skriver:

Vi har en City Elite - Babyjogger. Den er virkelig et af vores bedste køb til vores datter. Den har rigtig mange små detaljer. Kan slås sammen med en hånd og er virkelig nem at navigere med. Kan virkelig anbefale drejbare hjul. Specielt fordi børnene efterhånden er tunge, når de skal i klapvogn.

Den har vi også og jeg elsker den.  

KH Malene

Anmeld

13. oktober 2012

JustMe

132319 skriver:

Ryggen i min kan ligges helt ned og varekurven er stor og nem at komme til, tror ikk du finder en klapvogn med en større.

Kan sædet i 2013-modellen lægges helt ned til vandret? Det var da en dejlig forbedring. Jeg har lige set 2013 modellen i kataloget, og varekurven ser ud til at være præcis magen til på vores...og der har jeg set flere andre klapvogne med større og mere tilgængelig varekurv Måske det skyldes at jeg har nogle fysiske begrænsnigner, der gør det mere udtalt for mig, men besværlig er den i min bog

Anmeld

13. oktober 2012

JustMe

132319 skriver:

Nu har jeg lige set Nitro City og hold da op, den varekurv er gemt godt væk  Så kan jeg godt forstå, at du synes Scooter S's er luksus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.