Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LouiseBP skriver: Ja, anbefal en klapvogn! Vil gerne ud og købe en, men aner ikke hvilken Så vil gerne høre DIN gode eller dårlige erfaring med klapvogn
Ja, anbefal en klapvogn! Vil gerne ud og købe en, men aner ikke hvilken Så vil gerne høre DIN gode eller dårlige erfaring med klapvogn
Følger lige med
Tullepoder skriver: Her har vi købt en brugt basson, den har et godt liggemål. Og man kan vende styret, så man enten har barn med ansigt eller ryg til. Har prøvet dem med drejehjul fortil, og det duer jeg bare ikke til. :-) Held og lykke med jagten.
Her har vi købt en brugt basson, den har et godt liggemål. Og man kan vende styret, så man enten har barn med ansigt eller ryg til. Har prøvet dem med drejehjul fortil, og det duer jeg bare ikke til. :-) Held og lykke med jagten.
JuniMama skriver: Teutonia mistral S! Lækker lækker vogn!
Teutonia mistral S! Lækker lækker vogn!
Emmaljunga Nitro City!!! Verdens bedste vogn!
Jeg havde førhen en Emmaljunga Nitro City men var træt af at varekurven var så svær at komme til. Derudover har jeg købt en lille bil og skal derfor kunne have en lille klapvogn.
Valget er faldet på en Emmaljunga Scooter S 2 og jeg ELSKER DEN!!
Den vejer ingenting og er sååå flot
blomst84 skriver: Emmaljunga Nitro City!!! Verdens bedste vogn!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128