Adventsgaver eller Kalendergaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Adventsgaver eller Kalendergaver?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.891 visninger
30 svar
0 synes godt om
4. oktober 2012

Heidi72

Hjemme hos os har vi altid brugt at give adventsgaver. Det har vi gjort fordi vi hellere ville give 4 gode gaver end 24 små krims-krams gaver.

Istedet har vi vægtet højt, at sætte os sammen og se børnenes julekalender og dertil har hørt en Børnenes U-landskalender og de sidste par år også en chokoladekalender. (selvom moren synes det tit er noget ringe chokolade, så har hun givet efter )

Hvordan er det hjemme hos jer? - er I til Adventsgaver eller Kalendergaver, - og Hvorfor har I valgt lige præcis det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

LRJ

Sidste år fik julie adventsgaver, og en lille gave julemorgen, regner med det er det samme i år og så fik hun en legetøjs julekalender af mig sidste år, da hun får chokoladekalender af mormor og morfar,  og morfar og bedste  

Anmeld

4. oktober 2012

B&J

sidste år var det adventsgaver, men iår har jeg købt en 24pakker kan side på så det bliver kalendergaver.....

og vi er startet hihihihi

også skal han da helt klart have en chokolade julekalender selv om der kun blev spist 5 sidste år hjalp far med resten

Anmeld

4. oktober 2012

Ryberg

Jeg laver pakke kalender til Lasse, gjorde jeg også sidste år, og den bliver hængt frem, så han kan se når der ikke er flere

Når han bliver større, og de "små" ting ikke er så interessante mere, så går vi over til advents gaver

jeg er opvokset med kalendergaver, og det har altid været hyggeligt

Anmeld

4. oktober 2012

PernilleogLouis

HAr selv lige overvejet at spørge om dette - vi har de andre år købt adventsgaver og det var også planen i år men er blevet lidt i tvivl fordi jeg tænker det virker så hyggeligt med en pakkekalender - så har ikke besluttet mig endnu

Anmeld

4. oktober 2012

Carina:-)

Pakke kalender.

Dog ikke småting,da jeg med de store synes jeg smed det hele ud når vi nåede til nytår,fordi det var skrammel-Men relativt gode ting.

Jeg bruger gennemsnitlig 2000 pr kalender pr barn.

Starter i god tid,har f.eks købt Djeco puslespil her på tilbud,og legemad i træ.

De ældste + farmand  får dog adventsgaver,og det er er f.eks skrabekalender,biobiletter og diverse hygiejneting.

Chokoladekalender får de ikke,da jeg synes det er skrammel,men ulandskalender .

Uh nu glæder jeg mig helt til jul 

Anmeld

4. oktober 2012

henh01

Kalendergaver. Men "desværre" bliver det altid alt for dyrt Jeg gider nemlig ikke en masse småtteri
Men det er bare SÅ hyggeligt! Og den hygge at julenissen kommer med gaver - spændingen osv er værd at betale for

Anmeld

4. oktober 2012

L&V

Laura er kun 1 år så hun får pakke kalender hvor anvendes gaverne er lidt bedre gaver. Men tænker lidt for hende er det bare sjovt og åbne gaver

Anmeld

4. oktober 2012

bøllen

Her regner jeg med bettemanden får kalender gaver , har købt en masse cars biler på bud til formålet . Resten bliver små hyggelige gaver . 

De store får advents gave syntes det er svært og finde fornuftige gave til en ordenlig pris . Og gider ikke skrammel

og det skal ikke koste en bondegård .

de plejer at få en gave jule aftens dag , et spil eller lignende vi kan hygge med om formiddagen

Anmeld

4. oktober 2012

-Sigrid-

Agnethe er kun 11 mrd til jul, så hun får ingen

Men min far og papmor lavede en julekalender til mig sidste år - en rigtig god en! Med bla en kogebog, julepynt og tøj til baby ^^

Tror Nethe (og far) skal have begge dele næste år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.