Uge 23 og skide forkølet hjælp!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. oktober 2012

Helloo

Gud piger det begyndte i forgårs aftes med hovedpine, og stoppet næse. Har hverken sovet sådan rigtig i går nat, og i nat.. 

Min ene næsebor er konstant stoppet, og det skifter lidt med hvilken der er stoppet......

Har prøvet at drikke lunken vand med pebermynte dråber, hælde kogt vand i en skål med pebermynte dråber, men føler jeg bliver kvalt, og det frustere mig. Jeg har købt saltvands spray på apotek da alm næsespray ikke er godt for baby, og det bliver bare værrre. Hjælper ikke en dyt. Jeg har prøvet at gå ture for at få luft, men bliver stoppet i næsen med det samme jeg kommer hjem igen..... 

Er ved at være virkelig desperat.. Jeg må bare sove, og kunne trække vejret.. Gravid, og næsten ingen timers søvn er en no-go for mig heh..

Jeg tager suppe til aftenmad, men er virkelig virkelig ved at gå ud af mig gode skind....

Hjælp hvad gør i som gravide????

Jeg har desuden polypper, men har faktisk ikke mærket til det under graviditeten. Og plejer at bruge næsespray.. 

Håber i har nogle gode fif 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

Helloo

Slet ingen ? 

Anmeld

4. oktober 2012

Underskøn

Masser af ingefær skiver i din the, og masser af hvidløg, og kogt vand med masser af citronsaft.. ikke de sjoveste måder at komme forkølelse til livs på, men helt sikkert nogen af de mest effektivt

Anmeld

4. oktober 2012

Helloo

Underskøn skriver:

Masser af ingefær skiver i din the, og masser af hvidløg, og kogt vand med masser af citronsaft.. ikke de sjoveste måder at komme forkølelse til livs på, men helt sikkert nogen af de mest effektivt

Hvordan gør du med hvidløg ??

Altså du "skræller" dem bare ?? også propper i ? 

Anmeld

4. oktober 2012

Timse

Jeg har også influenza og kan fortælle dig at det heller ikke er rart når man er i uge 36, men jeg tager varme bade, drikker varm saft og spiser bolcher og en masse vand. Og så hviler jeg selvfølgelig, tror desværre ikke der er så meget andet at gøre, men god bedring

Anmeld

8. oktober 2012

Underskøn

Louise17 skriver:

Hvordan gør du med hvidløg ??

Altså du "skræller" dem bare ?? også propper i ? 

Undskyld den lange svartid.. Plejer at bruge kartoffelskrælleren og skære fedene i tynde skiver og smide i, så alle deres gode egenskaber rigtig kommer ud i theen (gir røv dårlig ånde )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.