scanning 5+5, blommesæk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Det er absolut ikke noget de bare skal sige og en ting er hvad du læser i de der bøger men en anden er at godt nok slår hjertet men det kan bare først ses i uge 6nogle først senere

okay jeg vil prøve at væbne mig med tålmodighed i 14 dage endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Men i følge alle de der beregninger burde hjertet jo begynde at slå 22 dage efter befrugtningen og det er en uge siden nu?

Der er altså ikke et entydigt svar - Med rose var jeg til scanning 7+2, og jeg fik at vide at hjertet kun lige var begyndt at slå for et par dagen siden. 5+5 er ikke så langt henne, og det er ikke unormalt hjertet ikke slår endnu der.

Anmeld

3. oktober 2012

L&V

Anonym skriver:

okay jeg vil prøve at væbne mig med tålmodighed i 14 dage endnu

Det er hvis det eneste du kan gøre. også læg bogen lidt på hylden de er tit grund til mere bekymring end hjælp

Anmeld

3. oktober 2012

MissTas

Jeg har netop i dag været til tidlig scanning. gynægologen kunne "kun" se en blommesæk - men det er vel godt nyt - eller?

Jeg er 5+5 i dag og der burde da være hjerte og foster på nuværende tidspunkt??

tror det er meget forskelligt hvornår man kan se hjerteblink.. her kunne vi se både hjerteblink og foster da jeg var 5+3 men ved nogle kan man først se det senere.. men til NF blev min termin rykket 7 dage frem, så kan være at da jeg var til scanning i realiteten var 6+4 i stedet

Anmeld

3. oktober 2012

sweet

Anonym skriver:

okay men jeg er vel reelt i slutningen af 6. uge nu?

ja men det kan være du først kan se det i uge 7. det kunne de først ved mig

Anmeld

3. oktober 2012

raca

der er ikke noget at se så tidligt, du har jo kun været gravid i små 3 uger nu..

dvs det stadig kun er ca 3mm stort, så at kunne se hjertet selvom det slår ville jo ikke være mugligt, blommesækken er ca 1 cm.

så det du har set er helt normalt, det er først fra omkring 7-8 uge du kan se hjerteblink

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.