scanning 5+5, blommesæk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.331 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg har netop i dag været til tidlig scanning. gynægologen kunne "kun" se en blommesæk - men det er vel godt nyt - eller?

Jeg er 5+5 i dag og der burde da være hjerte og foster på nuværende tidspunkt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Jeg har netop i dag været til tidlig scanning. gynægologen kunne "kun" se en blommesæk - men det er vel godt nyt - eller?

Jeg tror ikke du skal være bekymret! Det er helt normalt hjertet ikke er begyndt at slå endnu på det tidspunkt... En uge mere, så vil jeg tro man ville kunne se hjerteblink på en scanning.. Så nej, man burde ikke kunne se hjerteaktivitet endnu

Anmeld

3. oktober 2012

sweet

Anonym skriver:

det er for tidligt at se hjerteslag...

Anmeld

3. oktober 2012

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Jeg tror ikke du skal være bekymret! Det er helt normalt hjertet ikke er begyndt at slå endnu på det tidspunkt... En uge mere, så vil jeg tro man ville kunne se hjerteblink på en scanning.. Så nej, man burde ikke kunne se hjerteaktivitet endnu

Men i følge alle de der beregninger burde hjertet jo begynde at slå 22 dage efter befrugtningen og det er en uge siden nu?

Anmeld

3. oktober 2012

Anonym trådstarter

sweet skriver:

det er for tidligt at se hjerteslag...

men der står at hjertet begynder at slå på 22 dagen efter befrugtningen og det er jo en uge siden nu?

Anmeld

3. oktober 2012

L&V

Anonym skriver:

Åh det er skisma svært at sige. ved min datter kunne man først se hjerte og alt det der i 6uge og nu her hvor jeg lige har aborteret var der kun en udhvidet livmoder og blommrsæk i uge 8.. Men hvad sagde dem der scannede

Anmeld

3. oktober 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Åh det er skisma svært at sige. ved min datter kunne man først se hjerte og alt det der i 6uge og nu her hvor jeg lige har aborteret var der kun en udhvidet livmoder og blommrsæk i uge 8.. Men hvad sagde dem der scannede

hun sagde at det var ganske normalt osv. Men det skal hun vel sige tænker jeg. Skal scannes igen om 14 dage.

Undrer mig bare over at jeg 5 dage efter hjertet burde være begyndt ikke kan se det på skærmen.

Anmeld

3. oktober 2012

sweet

Anonym skriver:

men der står at hjertet begynder at slå på 22 dagen efter befrugtningen og det er jo en uge siden nu?

jeg fik afvide man først kunne se det med garanti i syvende uge og hvis man var heldig så måske sidst i 6. uge

Anmeld

3. oktober 2012

Anonym trådstarter

sweet skriver:

jeg fik afvide man først kunne se det med garanti i syvende uge og hvis man var heldig så måske sidst i 6. uge

okay men jeg er vel reelt i slutningen af 6. uge nu?

Anmeld

3. oktober 2012

L&V

Anonym skriver:

hun sagde at det var ganske normalt osv. Men det skal hun vel sige tænker jeg. Skal scannes igen om 14 dage.

Undrer mig bare over at jeg 5 dage efter hjertet burde være begyndt ikke kan se det på skærmen.

Det er absolut ikke noget de bare skal sige og en ting er hvad du læser i de der bøger men en anden er at godt nok slår hjertet men det kan bare først ses i uge 6nogle først senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.