At købe babyudstyr før man er gravid....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.644 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. oktober 2012

lau85

Hej

Jeg har lige opdaget at Babysam har en puslekommode på tilbud til 999,- før pris 1.399..

Nøj, hvor er den fin... men....  er jo ikke gravid endnu, så synes også det er dumt at købe den, selvom det er sådan én fin pulsekommode, som jeg godt kunne tænke mig til den tid..

Er der nogle, som har været ud og "shoppe" allerede, som prøver at blive gravide for første gang??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Muffinmus

Man skal lade være tror jeg....

Fra jeg smed pillerne og til jeg stod med min søns test gik der ca 3 år...det er altså længe at have ting stående, plus yderligere 9 mdrs graviditet. Og havde købt en enkelt ting da jeg blev gravid første gang, men mistede det i en MA inden jeg fik ham...den ene ting minder en hver dag om at man ikke er gravid og ingen baby har.

Siger ikke det tager jer 3 år, men bare for at sætte tingene i perspektiv:-)

Anmeld

4. oktober 2012

TeamRocket

Pyhh jeg er i uge 30 og tør dårligt købe noget endnu. Jeg er meget overtroisk og ville ikke købe på forhånd.

Anmeld

4. oktober 2012

lukasmor

lau85 skriver:

Hej

Jeg har lige opdaget at Babysam har en puslekommode på tilbud til 999,- før pris 1.399..

Nøj, hvor er den fin... men....  er jo ikke gravid endnu, så synes også det er dumt at købe den, selvom det er sådan én fin pulsekommode, som jeg godt kunne tænke mig til den tid..

Er der nogle, som har været ud og "shoppe" allerede, som prøver at blive gravide for første gang??

Kan godt forstå at det frister men jeg ville lade være :-) der kommer helt sikkert flere tilbud og sådan et puslebord er altså dejligere at kigge på når der er en baby på vej :-) Jeg købte først ting da jeg var over halvvejs i min graviditet. Min venindes mor købte tøj til hendes barn da hun var 6 uger henne. Hun mistede barnet og skal nu mindes det hver gang hun ser i skabet.. Dog venter hun sig igen og har termin til dec :-) selvfølgelig ikke fordi jeg siger at det er det der sker her men synes bare generelt at det er en dårlig ide :-)

Anmeld

4. oktober 2012

Mor til Ella

lau85 skriver:

Hej

Synes det er en dårlig ide....

Og der er udsalg hele tiden et eller andet sted

Anmeld

4. oktober 2012

come2

lau85 skriver:

Hej

Jeg har en hel masse tøj, men ingen baby.

vi har forsøgt længe uden held.

Jeg har ikke købt andet udstyr, det vil jeg slet ikke rode mig ud i.

Tøjet har jeg købt fordi det var billigt, og fordi jeg ikke havde regnet med det ville tage såå lang tid.

Jeg synes det er helt op til dig selv, hvad du føler for.

Jeg vil hverken kalde det en god eller en dårlig idé.

Anmeld

4. oktober 2012

Gogolak

Jeg havde købt rigtig meget inden jeg blev gravid, helt op til 1 år før vi smed p-pillerne. Brugte meget tid på at finde gode tilbud.  Men tror det puslebord du har kig på hedder Nelly, og det kan du også bruge som alm. kommode, så ingen problem der. Det skal siges at jeg købte det til 799,- på tilbud, så afhængig af om du vil/tør vente bliver det måske billigere.

Anmeld

4. oktober 2012

Babydrøm

Jeg er ikke gravid og vi har ikke planlagt det endnu, det sker om x antal tid, når vi er klar

Jeg har haft rigtig meget lyst til at købe nogle småting, i de perioder, hvor jeg er meget skruk  Men har holdt mig tilbage overtro mm..

Men her den anden dag besluttede jeg mig at det måtte jeg gerne

Købte en æske og et par små strømper, så måske når æsken at blive fyldt op inden..

Så lyt til dig selv, mærk efter i maven om det er det rigtige for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.