God aften tøser.. Lovede jo nogle af jer en opdatering på dagens MD!
Det hele gik super godt - en lidt kedelig scanningsdame, hvis man har været til køns, så synes de vel ikke det er så spændende at kigge efter kønnet alligevel? 
Nå, men vores lille prinsesse er sund og rask - alle hendes ydre og indre organer er lige som de skulle være. Hun har vokset som hun skulle - men som sagt, en kedelig scanningsdame så vi fik ikke lige fat i hvor lang hun er og hvor meget hun vejer, men hun scannede og scannede omkring hjertet - og hun kaldte en anden ind som lige scannede mig og alt var så fin og hun roste vores smukke pige og var næsten ved at starte en ny scanning 
Men de kan se en "væskebjælke" mener jeg de sagde, som måske kan skyldes en infektion, de spurgte om jeg havde haft lussinge syge da jeg var mindre og om jeg havde gået i institution som lille, men hun kom ikke længere ind på det. Alt var fint, og de mente hvis vi spurgte overlægen ville han mene det hele så fint ud - og hvis det var de de troede det var, så var det ikke skadeligt for fosteret osv, men alligevel bliver man urolig :/
De sagde jeg ikke skulle gå hjem og google, ikke være urolig for de var overhovedet ikke bekymret men de mente jeg skulle have taget bp for at se og samt fordi de ikke kunne få udtalelser fra deres andre læger (tror de var gået hjem) og det sikkert var ingenting men de vil lige tjekke op på det på mandag, så er tilbudt en ny scanning 
Det er med blandede følelser, for vi venter en sund og rask prinsesse 
men er så nervøs for hvad det væske udenfor hendes hjerte betyder og kan have af betydning eller om det er gået væk, who knows? Er lykkelig men også lidt depri over de blandede følelser, vil jo ikke miste min lillepige som mosler og sparker inde i maven 

Så et lidt blandings indlæg fra mig af, så kryds fingre for prinsessen og jeg på mandag kl 14 hvor vi skal scannes igen 
Og.. I skal da ikke snydes for et billede, endnu et potrætfoto af vores baby 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld