Se hvad jeg har købt idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. maj 2009

Nadi

til 80,-

bare i sort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2009

Kaufie

Skulle lige til at skrive HVOR ER DE FEDE - men så så jeg de var i sort.....

De er sikkert stadig fede - og specielt til den pris - men jeg har bare SÅÅÅÅÅ mange sorte sko, og vil så gerne have nogen lilla.

Hvor har du fået dem?

Anmeld

25. maj 2009

Nadi

Kaufie skriver:

Skulle lige til at skrive HVOR ER DE FEDE - men så så jeg de var i sort.....

De er sikkert stadig fede - og specielt til den pris - men jeg har bare SÅÅÅÅÅ mange sorte sko, og vil så gerne have nogen lilla.

Hvor har du fået dem?

Jeg ville også gerne have haft dem i lilla, men de var der ikke. Jeg har købt dem i H&M og jeg har ikke lige andet jeg skal have bestikt over nettet, så synes ikke rigtig jeg gider portoen bare for det.

Jeg har faktisk ikke særlig mange i sorte, så jeg prøver at skrabe nogle til mig. Det ender altid med at jeg køber dem med alle farverne på!

Anmeld

25. maj 2009

ka li ja

det var sgu billigt!!
det er jo der man skal slå til!
jeg er nu ikke så vild med dem. der er sgu lidt for damede til mig
jeg er nok mere rocker typen

Anmeld

25. maj 2009

Joan ( Smallie )

Nadi skriver:

Jeg ville også gerne have haft dem i lilla, men de var der ikke. Jeg har købt dem i H&M og jeg har ikke lige andet jeg skal have bestikt over nettet, så synes ikke rigtig jeg gider portoen bare for det.

Jeg har faktisk ikke særlig mange i sorte, så jeg prøver at skrabe nogle til mig. Det ender altid med at jeg køber dem med alle farverne på!

Skulle du sku lige have sagt lidt før jeg har lige bestilt fra H&M så kunne du da have fået dem med.

Joan

Anmeld

25. maj 2009

Nadi

Joan ( Smallie ) skriver:

Skulle du sku lige have sagt lidt før jeg har lige bestilt fra H&M så kunne du da have fået dem med.

Joan

Sådan noget skal du jo lige sige lidt før

Hva har du så fået bestilt?? Gode sager?

Anmeld

25. maj 2009

Joan ( Smallie )

Nadi skriver:

Sådan noget skal du jo lige sige lidt før

Hva har du så fået bestilt?? Gode sager?

Tøj som ikke falder af min krop når jeg går. Jeg er nemlig så heldig at når jeg ammer så taber jeg mig og nu må jeg jo så have nogen bukser som ikke falder ned over røven.

Ja og så lige lit tøj til Niels også. De havde jo en trøje med en gravemaskine på og de er jeg sikker på bliver et hit ved ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.