så nåede jeg 4-6..så langt så godt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. oktober 2012

DKTiha

puha, altså jeg må indrømme at jeg er stadig meget nervøs for det ender galt, men må så os sige at jeg slapper mere af da jeg kan mærke nærmest alt, og har allerede madlede og kvalme og alt det..

og som nogen jer har læst så smager alt bare af salt,og min allergi er gået helt amok.. skal scannes på mandag 5+4 og er spændt på hvad vi kan se, i mandags kunne han godt se noget men var ikke helt sikker, men ok, der var jeg os kun 4+4 henne.

iiih vil ikke noget rigtigt, bare af med lidt glæde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2012

Snehund

Tak for glæden!

Håber det bedste for dig og spiren.

Anmeld

4. oktober 2012

DKTiha

Snehund skriver:

Tak for glæden!

Håber det bedste for dig og spiren.

Mange tusind tak.. ville bare sådan ønske at ugen her gik lidt hurtigere... vil gerne se om man kan se noget på scanningen nu

Anmeld

4. oktober 2012

miig1989

DKTiha skriver:

puha, altså jeg må indrømme at jeg er stadig meget nervøs for det ender galt, men må så os sige at jeg slapper mere af da jeg kan mærke nærmest alt, og har allerede madlede og kvalme og alt det..

og som nogen jer har læst så smager alt bare af salt,og min allergi er gået helt amok.. skal scannes på mandag 5+4 og er spændt på hvad vi kan se, i mandags kunne han godt se noget men var ikke helt sikker, men ok, der var jeg os kun 4+4 henne.

iiih vil ikke noget rigtigt, bare af med lidt glæde

Tillykke med graviditeten !

Kan hører vi er næsten lige langt :p er 4+4 i dag

Hvordan kan det være du allerede har været ved.lægen ?

Anmeld

4. oktober 2012

DKTiha

miig1989 skriver:

Tillykke med graviditeten !

Kan hører vi er næsten lige langt :p er 4+4 i dag

Hvordan kan det være du allerede har været ved.lægen ?

Jamen det er fordi jeg har tabt otte gange før, så han følger mig tæt min læge i håb om at kunne finde ud af hvad der er galt, da der er MEGET lang ventetid hos min gynægolog - har først tid hos hende i slutningen af november. så min læge har valgt at scanne mig hver uge indtil jeg er så langt henne at en abort ikke er så stor en risiko. så tiden må gerne gå rigtig hurtig

Anmeld

4. oktober 2012

Snehund

DKTiha skriver:

Jamen det er fordi jeg har tabt otte gange før, så han følger mig tæt min læge i håb om at kunne finde ud af hvad der er galt, da der er MEGET lang ventetid hos min gynægolog - har først tid hos hende i slutningen af november. så min læge har valgt at scanne mig hver uge indtil jeg er så langt henne at en abort ikke er så stor en risiko. så tiden må gerne gå rigtig hurtig

Uh, håber det lykkes denne gang!

Anmeld

4. oktober 2012

miig1989

DKTiha skriver:

Nåeh okay, så forstår jeg bedre har ikke selv haft ringet til lægen endnu, så blev bare.lidt nysgerrig

Det er jeg da ked af at høre, håber det lykkedes denne gang

Anmeld

4. oktober 2012

DKTiha

miig1989 skriver:

Nåeh okay, så forstår jeg bedre har ikke selv haft ringet til lægen endnu, så blev bare.lidt nysgerrig

Det er jeg da ked af at høre, håber det lykkedes denne gang

det skam helt okay nysgerrighed kan man ikke altid holde tilbage - slet ikke i sådanne tilfælde !

men håber også selv det lykkes denne gang

Anmeld

4. oktober 2012

Babydrøm

Krydser  og håbe meget det lykkes   Og tillykke  

Anmeld

4. oktober 2012

DKTiha

AnnL skriver:

Krydser  og håbe meget det lykkes   Og tillykke  

maaange taaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.