væltede på cyklen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. oktober 2012

Chili

Det måtte bare ikke ske
På vej til jm vælter jeg på min cykel, får heldigvis taget fra med hænderne og masser "kun" maven sammen. Men er du gal en smerte og chok jeg lige fik mig!
Min mand var med mig og hjalp, og vi kom ned til jm, bare lidt for sent. Det forstod hun selvfølgelig godt.
Hun mærkede og lyttede længe på maven, men vores lillemand har det efter sigende godt
Han står fast, og er klar til fødsel. Jeg har murren og smerter i understellet, og skulle bare kontakte fg hvis jeg fik mere ondt eller ikke mærkede liv.

Puha, det værste jeg nogensinde har prøvet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

LMX

Pyha en slem forskrækkelse. Heldigvis ligger han godt beskyttet i din mave

Prøvede selv det samme da jeg ventede min søn. Gled i noget is på gåtur med hunden og faldt pladask på maven. GYYYYYYYS

Pas på dig

Anmeld

3. oktober 2012

Frk. Himmelblå

3. oktober 2012

FrkZier

Chili skriver:

Det måtte bare ikke ske
På vej til jm vælter jeg på min cykel, får heldigvis taget fra med hænderne og masser "kun" maven sammen. Men er du gal en smerte og chok jeg lige fik mig!
Min mand var med mig og hjalp, og vi kom ned til jm, bare lidt for sent. Det forstod hun selvfølgelig godt.
Hun mærkede og lyttede længe på maven, men vores lillemand har det efter sigende godt
Han står fast, og er klar til fødsel. Jeg har murren og smerter i understellet, og skulle bare kontakte fg hvis jeg fik mere ondt eller ikke mærkede liv.

hold da op et chok!
men det var da næsten "heldigt" at det var på vej til jm så hun med det samme lige ku tjekke at han har det godt derinde

Anmeld

3. oktober 2012

Camillos

Chili skriver:

Det måtte bare ikke ske

åh nej da  godt han ikke har lidt skade søde! mærkede hun ikke på din indenvendig når du har haft så mange smerter?

Anmeld

3. oktober 2012

Chili

LMX skriver:

Pyha en slem forskrækkelse. Heldigvis ligger han godt beskyttet i din mave

Prøvede selv det samme da jeg ventede min søn. Gled i noget is på gåtur med hunden og faldt pladask på maven. GYYYYYYYS

Pas på dig

Det er virkelig skræmmende!  

Kan ikke lade være at tænke om der er sket noget, selvom der var fin hjertelyd  

Min mand har givet mig forbud mod at cykle nu, så der ikke kan ske mere

Anmeld

3. oktober 2012

Chili

Frk. Himmelblå skriver:

Tak

Anmeld

3. oktober 2012

Chili

FrkZier skriver:

hold da op et chok!
men det var da næsten "heldigt" at det var på vej til jm så hun med det samme lige ku tjekke at han har det godt derinde

Ja, heldigvis, kan man sige  

Og hun lyttede meget længe til hjertet, og sagde det var fint, heldigvis!

Anmeld

3. oktober 2012

Chili

Camillos skriver:

åh nej da  godt han ikke har lidt skade søde! mærkede hun ikke på din indenvendig når du har haft så mange smerter?

Nej, hun mærkede kun uden på, men sagde han var fuldstændig klar, så må bare se hvad der sker nu  

Blev bare så forskrækket over det med cyklen, forstår det stadig ikke helt ...  

Puha, kom ud nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.