39+6 .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. oktober 2012

Sandrica

Halløj alle sammen.

Jeg er i dag 39+6, og imorgen skal jeg til (forhåbentlig) sidste jm-besøg..det lyder jo næsten helt forfærdeligt at sige, men hold nu k.... Jeg er træt af at være gravid... Nu vil jeg bare gerne have bettepigen ud .

Og med helt fordfærdelig, mener jeg at når man har ønsket sig at blive gravid så længe, og har forsøgt og forsøgt og på fertilitetsklinik, skammer jeg mig sku helt, når jeg så brokker mig nu. Hmmm 

Meeen, nu håber vi på at vores lille pige snart vil komme til verden... Tja, lille ogtrille.. For 2ugersiden blev hun skudt til at veje 3000g... Så ved ikke helt hvor lille hun kommer til at være 

Bare lige en tanke jeg ville dele 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

Sandrica

Sandrica skriver:

Halløj alle sammen.

Jeg er i dag 39+6, og imorgen skal jeg til (forhåbentlig) sidste jm-besøg..det lyder jo næsten helt forfærdeligt at sige, men hold nu k.... Jeg er træt af at være gravid... Nu vil jeg bare gerne have bettepigen ud .

Og med helt fordfærdelig, mener jeg at når man har ønsket sig at blive gravid så længe, og har forsøgt og forsøgt og på fertilitetsklinik, skammer jeg mig sku helt, når jeg så brokker mig nu. Hmmm 

Meeen, nu håber vi på at vores lille pige snart vil komme til verden... Tja, lille ogtrille.. For 2ugersiden blev hun skudt til at veje 3000g... Så ved ikke helt hvor lille hun kommer til at være 

Bare lige en tanke jeg ville dele 

Hov - dog gravid uden hjælp .... Det virker altså, når man man ligger tankerne på hylden !!!!

Anmeld

3. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er da vist ik noget at skamme sig over. Tror de flest på dette tidspunkt i deres graviditet, bare gerne vil ha baby ud, så man ka møde det lille væsen der har levet i en, i 9 mdr! Held og lykke med det hele. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.