Update fra det nordjyske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2012

AnneBJ

Åh Gud nej Ditte, sikke en omgang!! Puha! De andre har skrevet alle de kloge ting, så jeg sender bare kram i millionvis!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2012

CA

Hold da op Ditte! Jeg er fuldstændig tom for ord og sidder bare og tænker "SHIT". Det å have været forfærdeligt for jer at opleve - begge dele! Hvor er det godt at børnene ikke skulle opleve det! Godt din chef fik fat i psykologen, for det er da klart det tar tid at og en masse snak at komme  sig over de oplevelser! 
Jeg kan ikke sige noget klogt, bare gi dig et kram  

Anmeld

5. oktober 2012

Lilje82

Puha Ditte - Sikke en oplevelse både indbrud og ikke mindst branden, men husk I har  gjort noget helt fantastisk for et andet menneske, og I har været med til at rede hendes liv.

Kan sagtens forstå det har været en voldsom oplevelse, sad med tåre i øjnene igennem indlægget, og en meget sær fornemmelse i maven.

Det er super flot at du har fået så meget skrevet ned, det er nemlig rigtig godt at få sat ord på de ting.

Stort kram herfra, jeg synes du klare det rigtig flot.

Anmeld

11. oktober 2012

Marco2

Shit mand.

Hold da op en vild oplevelse.

Kan godt forstå det sidder dybt i dig endnu.

Håber I trods alle ulykkerne at I har det godt og er ved at finde fodfæste i ålborg.

AG

Anmeld

14. oktober 2012

Elvers

Puha, Ditte!!! jeg sidder med en kvalm fornemmelse, for du skriver så godt, at man kan se det hele for sig... Det må have været så surrealistisk at stå der midt i det hele Håber du er ved at være dig selv igen, selvom du nok aldrig bliver den samme... Kæmpe kram herfra 

Anmeld

15. oktober 2012

Najsen86

Nej puha Ditte.. kan da godt forstå at det har været svært at komme

over!!! det var da frygteligt!! Godt i har hinanden og kan tale det

igennem....

Anmeld

13. december 2012

Isabella_mor

denne tråd har jeg fulstendigt overset.. hvordan kan det være.!

hold da helt op en masse i har været igennem... og hvor var i bare seje syntes jeg...

Håber i har det godt ellers..    

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.