Hej med jer.
Øv jeg synes tiden går alt for langsomt her til sidst. Jeg venter min pige nr. 2 og glæder mig sådan til lille Emma melder sin ankomst. Meen Ihh hvor er jeg utålmodig. Da jeg ventede min store pige, Liva, blev jeg sat i gang 42+1 med en stikpille. Der skete ingenting og jeg fik så igen omgang mere af 2 piller dagen efter og fødte 42+2. Ikke den mest behagelig oplevelse, da jeg mistede enorme mængder blod under og efter fødslen. Bristninger, og lå til opservation i 5 dage. Jordemoderen mente at min krop ikke har været klar. Ikke den bedste start med lille ny baby og første gang.
Og nu er vi her igen.. Ihvertfald gået over tid og frygter at jeg skal igennem noget lignende igen. jeg har hørt at der er nogle som ikke har det hormon til at sætte fødael igang?? måske jeg er en af dem??
Jeg var til zoneterapi igår i håb om at det kunne skubbe det igang. Men nej.. Om ikke andet håber jeg på at det kan modne. Dagene lige nu er lange, når jeg bare venter. Det er lidt begrænset, hvad jeg synes jeg kan foretage mig. Jeg bliver mega rastløs, men vil samtidig heller ikke til at skulle ud og kører for langt. Man ved jo aldrig.. Dagens motion er overstået og rengøringen blev klaret igår. Håber ellers at i nyde det derude
Anmeld