Anonym skriver:
Ved ikke hvordan jeg skal sige det så nu springer jeg bare ud i det 
Jeg har sammen med min kæreste den skønneste datter på 5 mdr og sagen er den at jeg er frygtelig bange for at hun bliver fars pige, misforstå mig ikke jeg ønsker for dem begge at de har/får et godt forhold til hinanden men samtidig er jeg så bange for at føle at far er mere værd end mor, man hører jo så tit om fars pige mors dreng!
Tror måske det bunder i at jeg elsker min datter så sindssygt højt som jeg aldrig troede var muligt og nu hvor hun er så lille er det os der er tættest knyttet da min kæreste arbejder en del og jeg har barsel.
Måske er der også noget jalouxi indblandet hvad ved jeg
Men åhh bare tanken om at "miste" hende og den nære kontakt vi 2 har nu til fordel for at hun en dag bliver fars pige er næsten ikke til at bære 
Andre der har det som mig eller er jeg helt fra den ?

Jeg synes måske nok du overreagerer en anelse...jeg har også altid elsket mine børn som en gal, uanset om det har været pigerne eller sønneke, og de har naturligvis været mors barn en stor del medens de var helt små, men..du må altså også lære at give din mand plads..og ja..der vil komme en periode, hvor pigen vil foretrække din mand, frem for dig..sådan er naturen nu engang indrettet.
Så du kan lige så godt se det i øjnene nu som siden.
Desuden risikerer du at skubbe din mand helt væk, ikke bare fra jeres barn, men også fra dig.
Så du må altså lære, at give lidt mere slip.
Noget andet er, at vi kun har vores børn til låns, vi ejer dem ikke, og fra det øjeblik de smutter ud, starter frigørelsesprocessen fra os. Og jo mere du klamrer dig til hende, jo mere vil hun rent faktisk stritte imod dine bånd.
Så for din egen skyld..slip tøjlerne lidt, læn dig tilbage og nyd, at der også er andre i verden der med tiden vil få stor betydning for hende.
Hemmeligheden ved at knytte sine børn til sig, er at give slip! 

Kærligst
Sussie