Tynen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. maj 2009

linemus

Hvordan går det med hosten? Fik du ringet til lægen? Jeg skal derhen kl.13.40. Så håber jeg dælme hun kan give mig noget, så det holder op, for jeg har snart ingen lunger tilbage.

Og hvordan går det med bettemanden i maven?

- Line 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2009

Tynen

Det er liiige på nippet til at gå over!
Hoster i det mindste ikke gult slim op mere

Han er simpelthen blevet så aktiv efter at jeg ikke hoster hele tiden!
Det er SÅ skønt og havde helt glemt hvor voldsomt det kan gå for sig derinde til tider

Håber du får noget mod det!
Du har dælme døjet med det længe!

Anmeld

25. maj 2009

linemus

Nårh, det var godt. Det kan være, han fik nok rumlen rundt af din hoste.

Jeg er ikke den store optimist. Får garanteret at vide, at det er en virus, og det bare skal ha' tid   Jeg er bare så træt, for jeg kan ikke sove ordenligt, og jeg kan ikke trække vejret ordentligt igennem uden at hoste eller blive kvalt i slim. Arg, er vist ved at blive lidt arrig over det, men synes godt nok også 14 dage + er for længe.

PS. Kommer du med imorgen? Så kan junior rigtig rumle rundt til musikken

Anmeld

25. maj 2009

Rasmine

Tynen skriver:

Det er liiige på nippet til at gå over!
Hoster i det mindste ikke gult slim op mere

Han er simpelthen blevet så aktiv efter at jeg ikke hoster hele tiden!
Det er SÅ skønt og havde helt glemt hvor voldsomt det kan gå for sig derinde til tider

Håber du får noget mod det!
Du har dælme døjet med det længe!

Har du prøvet at lufte ud i ny og næ

Anmeld

25. maj 2009

Lene76

hejsa.... kender kun det alt for godt med sådan en lorte hoste.... men min forsvandt ved brug af Mucolysin brusetabletter i 1 dag ca..... så måske det er et forsøg vær hvis det ik er lungebetændelse 

Go bedring

Anmeld

25. maj 2009

ka li ja

jaja jeg takker lige line!!
jeg har hostet siden vi sås sidst.......
og det var grunden til jeg ikke sov mere end 3 timer fra fre til lørdag ..... så din skyld folk har set trælse ud

Anmeld

25. maj 2009

linemus

ka li ja skriver:

jaja jeg takker lige line!!
jeg har hostet siden vi sås sidst.......
og det var grunden til jeg ikke sov mere end 3 timer fra fre til lørdag ..... så din skyld folk har set trælse ud

Så sidder man her og tror, man får lidt medlidenhed. Men næh nej. Pege fingre de kan I altid    Jeg gi'r straks skylden videre til Kasper - han hostede først!!

Og selvfølgelig "fejler" jeg ikke noget hos lægen, så vi skal "se tiden an". Suk. Heldigvis fik jeg lov at få hostesaft inden jeg skal i seng, så nu håber jeg det virker.

Anmeld

25. maj 2009

ka li ja

linemus skriver:

Så sidder man her og tror, man får lidt medlidenhed. Men næh nej. Pege fingre de kan I altid    Jeg gi'r straks skylden videre til Kasper - han hostede først!!

Og selvfølgelig "fejler" jeg ikke noget hos lægen, så vi skal "se tiden an". Suk. Heldigvis fik jeg lov at få hostesaft inden jeg skal i seng, så nu håber jeg det virker.

haha aj ok, så er der melidenhed herfra
og så giver vi kasper skylden
hvad giver man ungerne når de hoster sådan? de må jo ikke få hostesaft.... og syntes måske ikke arthur er gammel nok til en gammeldansk inden sengetid hihi

nu vil jeg lave mig noget aftensmad

Anmeld

25. maj 2009

linemus

ka li ja skriver:

haha aj ok, så er der melidenhed herfra
og så giver vi kasper skylden
hvad giver man ungerne når de hoster sådan? de må jo ikke få hostesaft.... og syntes måske ikke arthur er gammel nok til en gammeldansk inden sengetid hihi

nu vil jeg lave mig noget aftensmad

Det kan da være, han sover lidt længere så Jeg spurgte herinde, for ikke så længe siden, fordi Nanna hostede helt vildt også. Noget med kamillete med honning i, tror jeg svaret var. Jeg løftede hovedenden af hendes seng, men fik aldrig givet hende te.

Er det ikke lidt sent at lave aftensmad??

Line - igang med natmaden 

Anmeld

25. maj 2009

ka li ja

ja min søster nævnte faktisk kamillethe med honning i dag
hader bare kamillethe.. men måske arthur vil elske det

ja ungerne fik koldskål kl 6 og så skulle mig og morten ha rester senere, men så kom mortens bror, og så glemte vi at spise..
så har lige fået mig 2 ristede ostegrillpølser med ristet toast og røræg måms
men er fuldstændig proppet nu.. så sofaen kalder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.