Hvad får i tiden til at gå med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2009

Miss BananaHammock

LineD skriver:

Hej allesammen

Dejlige gode råd, jeg har læst hele Harry Potter serien (Ja jeg overgiver mig, eeeelsker simpelthen det "eventyr") og det er godt en bog om dagen, så nu må jeg finde nogle andre spændende

Jeg læser jo endelig til ssh+ssa efter et års arbejde inden for området, og er så midt i min sidste praktik, og selvom arbejdspladsen virkelig har forsøgt at hjælpe, ved at jeg kun har 3 borgere, men jeg når knap nok den ene inden jeg kan bryde sammen af smerte... Jeg har ellers luftet tanken for kommunen (som jeg jo er ansat af) + lægen + fys + arbejdspladsen om ikke jeg kunne prøve at arbejde på deltid, men det synes ingen af dem er en god ide...
Jeg har jo et par diskusser i lænden i forvejen, og det er nok derfor bækkenløsningen allerede er så udtalt som den er...

Jeg må prøve og se om ikke jeg kan få tiden til at flyve lidt stærkere

Pt. når jeg ikke meget herhjemme, det tager mig små 2 timer for at vaske op, men har fået en høj stol nu så jeg kan sidde og stå lidt skiftevis, så går det lidt nemmere

Hvad med at starte på twillight serien? Den første er filmatiseret, men de andre er ikke endnu. Jeg har kun set filmen, men synes den er super super go. Måske det var noget for dig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2009

Betteisen

Hejsa!

Jeg gik fra 4 mdr. før termin fordi jeg havde rygproblemer. Kørte som hjemmesygeplejerske og skulle ind og ud af bilen mange gange i løbet af aftenen. Det bedste jeg gjorde for mig selv var at tage en tur i svømmeren. Det er luksus for kroppen især fordi man ikke er tynget af vægten i vand. Ellers fik jeg især tiden til at gå med at læse gode bøger og finde gode tilbud på babyudstyr på nettet.

MVH

Louise

Anmeld

26. maj 2009

Christinahr

RikkeØ skriver:

Ja, jeg bruger en masse tid på at finde gode tilbud og smart udstyr på nettet. Og hvad der sådan ellers er.

Desuden bruger jeg megen tud på at sy. Det kræver ikke den stor fysiske udfoldelse, men man kan sagtens bruge lang tid på det.

Jeg har bla. syet et legetæppe i skikkelse som en ko med bjælder og en masse fine farver/mønstre.
Så har jeg syet babysengetøj og nogle små sjove dyr på stofbleer.

Det hygger jeg mig meget godt med. Og så kan man faktisk spare en del penge ved at "gøre-det-selv".

DITTO

Jeg shoppede og fik syet en masse ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.