Er måske gravid:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

MichelleN

Er nu gået en dag over tid og det er 4 uger siden jeg havde min menstration sidst,skulle have haft det igår men det er ikke kommet endnu Men venter lige og ser tiden an inden jeg tager en test

Var på sygehuset den 27/9 og fik en god snakke med en læge som sagde at der ikke var noget galt i at vi fik vores egen børn Så nu er vi igen med at planlægge det hele med baby

Fik at vide af den læge jeg snakke med at vi ikke skulle igennem altmuligt da jeg stadig har den anden æggeleder.Og de sagde det hele så fint ud så hvis jeg er gravid skal jeg følges nøje med scaninger og prøver

Så er rigtig godt tilfreds med det heleOg håber selvfølgelig der er en lille baby i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Camillos

MichelleN skriver:

Er nu gået en dag over tid og det er 4 uger siden jeg havde min menstration sidst,skulle have haft det igår men det er ikke kommet endnu Men venter lige og ser tiden an inden jeg tager en test

Var på sygehuset den 27/9 og fik en god snakke med en læge som sagde at der ikke var noget galt i at vi fik vores egen børn Så nu er vi igen med at planlægge det hele med baby

Fik at vide af den læge jeg snakke med at vi ikke skulle igennem altmuligt da jeg stadig har den anden æggeleder.Og de sagde det hele så fint ud så hvis jeg er gravid skal jeg følges nøje med scaninger og prøver

Så er rigtig godt tilfreds med det heleOg håber selvfølgelig der er en lille baby i maven

Anmeld

2. oktober 2012

MichelleN

Camillos skriver:

Ved bare ikke om jeg tør tage en test

Anmeld

2. oktober 2012

Camillos

MichelleN skriver:

Ved bare ikke om jeg tør tage en test

du får jo svaret uanset hva.. enten får du mens ellers siger testen posetiv eller negativ.. 

og sender baby klister til dig .. 

Anmeld

2. oktober 2012

MichelleN

Camillos skriver:

du får jo svaret uanset hva.. enten får du mens ellers siger testen posetiv eller negativ.. 

og sender baby klister til dig .. 

Det er også rigtigt nok Er glad for at der er nogle som tænker på mig

Anmeld

2. oktober 2012

Miss Church

MichelleN skriver:

og en gang baby-klister til dig

Anmeld

2. oktober 2012

MichelleN

Takker Hvordan fik du ud af at du var gravid? Hvis jeg må spørger?

Anmeld

2. oktober 2012

LMX

2. oktober 2012

Miss Church

MichelleN skriver:

Takker Hvordan fik du ud af at du var gravid? Hvis jeg må spørger?

Du har ikke citeret indlæg, men den var måske til mig?

Jeg havde bestem mig for at test, 3 dag efter forventet mens, hvis den ikke var kommet. Men så vågnede jeg op, den dag jeg var 4+0 og havde sådan en underlig fornemmelse af, at jeg var gravid. Jeg testede og der kom 2 fine streger  

Anmeld

2. oktober 2012

MichelleN

Tak Hvor er i bare søde allesammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.