Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er nu gået en dag over tid og det er 4 uger siden jeg havde min menstration sidst,skulle have haft det igår men det er ikke kommet endnu Men venter lige og ser tiden an inden jeg tager en test
Var på sygehuset den 27/9 og fik en god snakke med en læge som sagde at der ikke var noget galt i at vi fik vores egen børn Så nu er vi igen med at planlægge det hele med baby
Fik at vide af den læge jeg snakke med at vi ikke skulle igennem altmuligt da jeg stadig har den anden æggeleder.Og de sagde det hele så fint ud så hvis jeg er gravid skal jeg følges nøje med scaninger og prøver
Så er rigtig godt tilfreds med det heleOg håber selvfølgelig der er en lille baby i maven
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MichelleN skriver: Er nu gået en dag over tid og det er 4 uger siden jeg havde min menstration sidst,skulle have haft det igår men det er ikke kommet endnu Men venter lige og ser tiden an inden jeg tager en test Var på sygehuset den 27/9 og fik en god snakke med en læge som sagde at der ikke var noget galt i at vi fik vores egen børn Så nu er vi igen med at planlægge det hele med baby Fik at vide af den læge jeg snakke med at vi ikke skulle igennem altmuligt da jeg stadig har den anden æggeleder.Og de sagde det hele så fint ud så hvis jeg er gravid skal jeg følges nøje med scaninger og prøver Så er rigtig godt tilfreds med det heleOg håber selvfølgelig der er en lille baby i maven
Camillos skriver:
Ved bare ikke om jeg tør tage en test
MichelleN skriver: Ved bare ikke om jeg tør tage en test
du får jo svaret uanset hva.. enten får du mens ellers siger testen posetiv eller negativ..
og sender baby klister til dig ..
Camillos skriver: du får jo svaret uanset hva.. enten får du mens ellers siger testen posetiv eller negativ.. og sender baby klister til dig ..
Det er også rigtigt nok Er glad for at der er nogle som tænker på mig
og en gang baby-klister til dig
Takker Hvordan fik du ud af at du var gravid? Hvis jeg må spørger?
MichelleN skriver: Takker Hvordan fik du ud af at du var gravid? Hvis jeg må spørger?
Du har ikke citeret indlæg, men den var måske til mig?
Jeg havde bestem mig for at test, 3 dag efter forventet mens, hvis den ikke var kommet. Men så vågnede jeg op, den dag jeg var 4+0 og havde sådan en underlig fornemmelse af, at jeg var gravid. Jeg testede og der kom 2 fine streger
Tak Hvor er i bare søde allesammen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128