føler mig tyk..(intimt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

Anonym trådstarter

Ih det her er rimlig svært for mig at skrive om men ih hvor føler jeg min tyk...

Igår skulle kæresten og jeg hygge.. Og jeg skulle give et blowjob, og det røg bare ud af mig mund : "Jeg kan ikke! Jeg er for tyk!!" Fik nærmest et sammenbrud.... 

Synes slet ikke min mave ser gravid ud, den buler som deller argh hvor er det træls :-(

Kender i følelsen ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Camillos

Anonym skriver:

Ih det her er rimlig svært for mig at skrive om men ih hvor føler jeg min tyk...

Igår skulle kæresten og jeg hygge.. Og jeg skulle give et blowjob, og det røg bare ud af mig mund : "Jeg kan ikke! Jeg er for tyk!!" Fik nærmest et sammenbrud.... 

Synes slet ikke min mave ser gravid ud, den buler som deller argh hvor er det træls :-(

Kender i følelsen ? 

Ja jeg tror det er meget normalt at føle sig tyk og uattraktiv når man er gravid .

Anmeld

2. oktober 2012

Snehund

Ja, kender også godt det med at føle mig tyk. Men ikke pga graviditet - endnu.

Anmeld

2. oktober 2012

Michelle88

Kender godt følelsen.. Har altid været glad for min mave, som noget af det eneste. og nu hvor jeg er blevet gravid er jeg virkelig ked af det fordi jeg bare ser tyk ud. Så går bare og venter på at komme til at ligne en der er gravid i stedet for..

Anmeld

2. oktober 2012

MichelleN

Hejsa

Tror det er en meget normalt at have det på den måde

Hvor langt er du henne i din graviditet? Jeg er ca 5 uger henne og min mave ligner også bare en stor gang deller

Men se det på den lyse side det er noget dejligt der kommer ud af det i sidste ende

Knus og Kram herfra

Anmeld

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

MichelleN skriver:

Hejsa

Tror det er en meget normalt at have det på den måde

Hvor langt er du henne i din graviditet? Jeg er ca 5 uger henne og min mave ligner også bare en stor gang deller

Men se det på den lyse side det er noget dejligt der kommer ud af det i sidste ende

Knus og Kram herfra

jeg er 22+5, og min mave er bare en oppustlig delle

Ja det bliver såå såå godt

Anmeld

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

Michelle88 skriver:

Kender godt følelsen.. Har altid været glad for min mave, som noget af det eneste. og nu hvor jeg er blevet gravid er jeg virkelig ked af det fordi jeg bare ser tyk ud. Så går bare og venter på at komme til at ligne en der er gravid i stedet for..

Ja nemlig, føler bare slet ikke maven den bliver andet end "dellet"..

Anmeld

2. oktober 2012

Camillos

Anonym skriver:

Ja nemlig, føler bare slet ikke maven den bliver andet end "dellet"..

tro mig .... nu er jeg 37+5 og maven bliver andet end dellet ... og det bliver mere og mere besværligt det med sexen.. 

Anmeld

2. oktober 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

tro mig .... nu er jeg 37+5 og maven bliver andet end dellet ... og det bliver mere og mere besværligt det med sexen.. 

Puha... Måske skal det bare være svært.. hmm krydser fingre for det bliver bedre 

Anmeld

2. oktober 2012

Camillos

Anonym skriver:

Puha... Måske skal det bare være svært.. hmm krydser fingre for det bliver bedre 

det ka nvære du begynder at føle dig attraktiv når du får den rigtige gravide mave..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.