Skal det virkelig til at være muligt ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2008

Heidi B

Prøver lige igen Har det meget svært med det... Synes virkelig kun man må reducere hvis det er beviseligt at der er noget galt med fosteret. Vi fik af vide under graviditeten at Tvilling B muligvis kun havde to kar til blodgennemstrømning i navlesnoren. Det kunne betyde alt, eller intet. :'( Altså han kunne være hjerneskadet, have hjertefejl eller han kunne være helt normal. Vi var til hjertescannning og fandt ud af det så fint ud, og vi valgte at beholde ham. Har to tornadoer i dag. 8D Men kan godt forstå man bliver chokeret når man får af vide der er to. Det gjorde jeg. BIG TIME!!!! Men så må man hellere råde og vejlede.... Måske skulle man oprette et kursus, hvor kommende og værende tvillingeforældre kunne mødes....:)) Med børn selvfølgelig!!! Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2008

Nan

Jeg er enig med Niels Uldbjerg fra artiklen som siger:

"I mit hoved er fri abort og fosterreduktion det samme. Man slår liv ihjel i begge situationer. Hvis en kvinde er gravid med tvillinger, kan hun ifølge loven slå begge fostre ihjel inden 12. uge. Men hun kan ikke vælge at slå kun den ene ihjel før 12. uge. Det er ulogisk, for man slår et foster ihjel i begge tilfælde. Jeg har oplevet kvinder gravide med tvillinger, der har fået abort, men som ville have valgt fosterreduktion, hvis det var muligt"

Og jeg går absolut ind for fri abort og retten til selv at vudere hvad der er moralsk acceptabelt i det tilfælde at man er blevet gravid.

Anmeld

13. marts 2008

Pia.

Tak for jeres svar - spændende at høre jeres meninger...

God dag til alle - knus fra Pia,

Anmeld

13. marts 2008

Katjaro

Jeg er helt enig.
Så diskussionen skulle måske være retten til fri abort - og den er der vel ikke nogen der vil anfægte... eller hvad??? (?)

hilsen katja

Nan skriver:

"I mit hoved er fri abort og fosterreduktion det samme. Man slår liv ihjel i begge situationer. Hvis en kvinde er gravid med tvillinger, kan hun ifølge loven slå begge fostre ihjel inden 12. uge. Men hun kan ikke vælge at slå kun den ene ihjel før 12. uge. Det er ulogisk, for man slår et foster ihjel i begge tilfælde. Jeg har oplevet kvinder gravide med tvillinger, der har fået abort, men som ville have valgt fosterreduktion, hvis det var muligt"

Og jeg går absolut ind for fri abort og retten til selv at vudere hvad der er moralsk acceptabelt i det tilfælde at man er blevet gravid.

Anmeld

13. marts 2008

Honningblomst

Katjaro skriver:

Jeg er helt enig.
Så diskussionen skulle måske være retten til fri abort - og den er der vel ikke nogen der vil anfægte... eller hvad??? (?)

hilsen katja

Nan skriver:

Det må vi da ikke håber der er...:) erklærer mig også enig med Niels U..;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.