Skal det virkelig til at være muligt ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.614 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. marts 2008

Pia.

Hørte lige at kvinder som venter tvillinger skal have mulighed for at fjerne det ene foster hvis de ikke ønsker tvillinger !!! Hmmm !!! :S

Ja syntes bestemt ikke om det... - hvad mener ?

Mille skulle havde været tvilling, men jeg mistede den ene tidligt og kun Mille forblev tilbage (L) min lille Pige - selvom det måske ikke var tvillinger der stod højst på min ønskeliste, så havde jeg da bestemt klaret det også...

Er spændt på hvad I andre mener ?

KNUS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2008

Honningblomst

Jeg synes faktisk det er okay, da jeg mener det er bedre at fjerne den ene hvis folk virkelig ønsker det...det må jo være et tegn på de ikke orker to og det ville da være forfærdelig for børnene.

Ventede også to med den yngste, men den ene røg tidligt i forløbet.

Ville ikke selv vælge fra...hellere vælge til.*S*

Knus..

Anmeld

12. marts 2008

MorCamilla

Jeg sad lige og så det samme på tv inden jeg satte mig til computeren... og jeg er en af dem der slet ikke kan forstå at nogle kan gøre det, psykisk... At vælge deres eget barn fra på den måde... At skulle vælge mellem sine børn, (selv om det er så tidligt i graviditeten) synes jeg at det er helt forfærdeligt...:'( Det er lidt det samme som at de har snakket om at flytte abort grænsen, så man kan nå at få afvide om det er en dreng eller pige man venter... og så få det fjernet, hvis det ikke er det "rigtige" køn... Synes det er helt forfærdeligt... det er bare min mening... :'(

Anmeld

12. marts 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Der er også linket til en artikel om emnet her på sitet:

https://www.baby.dk/Information/Articles.aspx?Artic leID=55

Kh
karoline

Anmeld

12. marts 2008

Natasja

Synes absolut ikk det er okay!!

Skal man slå sten, saks, papir om det eller hva?! >(

Natasja & Josefine 220907

Anmeld

12. marts 2008

A.I.G.

PiaR skriver:

Hørte lige at kvinder som venter tvillinger skal have mulighed for at fjerne det ene foster hvis de ikke ønsker tvillinger !!! Hmmm !!! :S

Mille skulle havde været tvilling, men jeg mistede den ene tidligt og kun Mille forblev tilbage (L) min lille Pige - selvom det måske ikke var tvillinger der stod højst på min ønskeliste, så havde jeg da bestemt klaret det også...

KNUS

Det har jeg ingen forståelse for.
Jeg respekterer naturligvis frasortering, når lægerne ikke kan garantere for overlevelse i maven ved tri/firlinger, men ellers ikke

Anette (uenig med dig Eva ;o) )

Anmeld

12. marts 2008

A.

altså..8( :-osynes ikke om det...

Anmeld

12. marts 2008

Honningblomst

A.I.G. skriver:

PiaR skriver:

KNUS

Det har jeg ingen forståelse for.
Jeg respekterer naturligvis frasortering, når lægerne ikke kan garantere for overlevelse i maven ved tri/firlinger, men ellers ikke

Anette (uenig med dig Eva ;o) )

Jeg kan bestemt ikke forstå at mennesker ønsker at fjerne den ene(vil jeg lige understrege), men hvis et par virkelig kan finde på at fjerne et af deres børn, har barnet så ikke bedre af det end vokse op med forældre der ikke magter det?? Det er sat på spidsen, men tænker virkelig på alle de stakkels børn i DK, som desværre aldrig burde være kommet til den verden de lever i.

Anmeld

13. marts 2008

H+S Skjolgborg.

Jeg ville ikke hvis det var mig det er efter min meningen forkert...
Snart kan kvinder få lov til af vide det er en dreng og en pige og ønsker måske ikke pigen eller drengen også få de den fejrne de ikke ønsker.........
er man bleve gravid om man venter 1-? så er det da lykken og fedt syntes jeg og hva fremtiden bringer hved ingen da man kan kun håbe på det bedste og tænke positiv..
Syntes kun abort er til dem hvor det er sådan her....,voldtægt,dranker,nakomaner,Et meget sygbarn de venter/hjernedød eller nået i den stil.
...Bare mine ord...

Anmeld

13. marts 2008

Heidi B

Hej...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.