Hvad har I af planer i efterårsferien (uge 42)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

Benjamins'mor

Min søn har fri hele denne uge, hans dagpleje er på ferie i Tyrkiet.

Og i uge 43 skal hun på kursus. Så der har han også ferie. Så i uge 42 kommer han altså afsted i dagpleje.

Men ligenu er jeg syg, så idag og igår har vi bare hygget herhjemme.
Og i weekenden skal han på weekend ved sin farmor og farfar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min kærste ska på kursus i Las Vegas, så jeg er alene hjemme hele ugen. Thea er meldt til børnehaven, men holder fri de dage hvor det lige ka passe ind her hjemme. Hun ska på overnatning fra tirsdag til torsdag, hos mormor har de aftalt. Vi ska sikkert også en tur i svømmehalen og ellers bare hygge her hjemme, bare thea (4år) alberte  (13 uger i uge 42) og mig.

Ka jo håbe på godt vejr, for så ku vi nok også godt finde på at tage en tur i giveskud, hvis de stadig har åben og mormor vil tá med, eller måske Legoland... Måske til fødselsdag hos fætteren på Fyn. Mulighederne er mange!

Sommehus lyder som en rigtig god ide, ka være vi lige sku undersøge om vi ku låne svivgerfars et par dage også! vh stine

Anmeld

2. oktober 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
MorDk skriver:

Åhh jeg havde ihvertfald tænkt at Bassen holder FRI fra vuggestuen hele ugen. Der skal bare hygges ♥ Tror måske vi tager et par dage eller 3 til Samsø og nyder efterårsvejret i kærestens faster og onkels sommerhus! Tror det ville være dejligt at komme lidt væk hjemmefra. Men nu må vi se... det er ikke helt planlagt endnu, men det ligger i tankerne...

Hvad med jer? Hvilke planer har I?

her skal manden arbejde næsten hele ugen. så den står på hygge og så skal der laves julegaver til bedsteforældrene

Anmeld

2. oktober 2012

sne190810

Efterårsferie? Hvad er det?

Jeg har ikke efterårsferie, jeg er i skole og godt igang med at skrive min eksamen som jeg den efterfølgende uge skal op og forsvare.

Har dog efterfølgende ferie fra tirsdag i uge 44 til og med uge 45. Inden jeg starter på nyt modul

Anmeld

3. oktober 2012

ChristofferBU

Arbejde den første halvdel af ugen, og så ellers ud i byen (KBH) og finde på sjove ting at lave.
Dyrehaven, Zoo og Ridderturnering i Amaliehaven står højest på ønskelisten herhjemme...

Ku ellers også godt bruge en uge sydpå, men mindre kan også gøre det, så vi hygger bare herhjemme...

Anmeld

3. oktober 2012

Frøken J.

MorDk skriver:

Åhh jeg havde ihvertfald tænkt at Bassen holder FRI fra vuggestuen hele ugen. Der skal bare hygges ♥ Tror måske vi tager et par dage eller 3 til Samsø og nyder efterårsvejret i kærestens faster og onkels sommerhus! Tror det ville være dejligt at komme lidt væk hjemmefra. Men nu må vi se... det er ikke helt planlagt endnu, men det ligger i tankerne...

Hvad med jer? Hvilke planer har I?

Vi skal til KRETA! Hele ugen Svigerforældrene har inviteret og betalt, vi er bare så taknemmelige! Så vi skal ud at rejse med min svigerfamilie, Roses første rejse

Anmeld

3. oktober 2012

MorDk

Frøken J. skriver:

Vi skal til KRETA! Hele ugen Svigerforældrene har inviteret og betalt, vi er bare så taknemmelige! Så vi skal ud at rejse med min svigerfamilie, Roses første rejse

Åhh hvor er I heldige ♥ Håber I får en skøøøn tur *S*

Anmeld

3. oktober 2012

Studerendemor

Vi er alle sammen hjemme i ferien. Skal gå lange ture i blæsten, bage boller, drikke varm chai, tegne, læse bøger, og på kaffe-visit hos familie. Endelig en ferie, hvor vi ikke har store planer, men bare kan hygge os sammen og lave lige hvad vi har lyst til, måske endda lave ingenting

Anmeld

3. oktober 2012

MorDk

skrivemaskine skriver:

Vi er alle sammen hjemme i ferien. Skal gå lange ture i blæsten, bage boller, drikke varm chai, tegne, læse bøger, og på kaffe-visit hos familie. Endelig en ferie, hvor vi ikke har store planer, men bare kan hygge os sammen og lave lige hvad vi har lyst til, måske endda lave ingenting

Lyder bare hyggeligt

Anmeld

3. oktober 2012

Clisolka

Heh hvad er efterårsferie 

Jeg skal arbejde, men det kan være jeg tager en eller 2 fridage med Isabella - eller måske på et andet tidspunkt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.