Hvad har I af planer i efterårsferien (uge 42)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.645 visninger
29 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

MorDk

Åhh jeg havde ihvertfald tænkt at Bassen holder FRI fra vuggestuen hele ugen. Der skal bare hygges ♥ Tror måske vi tager et par dage eller 3 til Samsø og nyder efterårsvejret i kærestens faster og onkels sommerhus! Tror det ville være dejligt at komme lidt væk hjemmefra. Men nu må vi se... det er ikke helt planlagt endnu, men det ligger i tankerne...

Hvad med jer? Hvilke planer har I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Åhh jeg havde ihvertfald tænkt at Bassen holder FRI fra vuggestuen hele ugen. Der skal bare hygges ♥ Tror måske vi tager et par dage eller 3 til Samsø og nyder efterårsvejret i kærestens faster og onkels sommerhus! Tror det ville være dejligt at komme lidt væk hjemmefra. Men nu må vi se... det er ikke helt planlagt endnu, men det ligger i tankerne...

Manden min skal arbejde, arbejde og mere arbejde. Så vi har valgt at Laura skal i vuggestue (næsten) hele ugen (holde hende nok hjemme en dag eller to), mens jeg skal være MEGET jobsøgende (er ved at få kuller af at gå hjemme).. Dog har manden ferie i uge 43, så der tager vi til Jylland i nogle dage - bare os tre,og så holder vi Laura hjemme fra vuggestuen torsdag (der bliver hun 2 år) og så skal hun fejres om fredagen (i vuggestuen og hjemme med en veninde)

Anmeld

2. oktober 2012

Troldemommi

Johanne holder også fri fra dagplejen, tror den står på råhygge og diverse familiebesøg 

Monica

Anmeld

2. oktober 2012

Mor Til Oktober Børn

Mille skal bare holde fri, om det bliver med mor OG far eller kun mor, finder vi ud af  Far har ikk søgt fri, men står og har termin i næste uge (uge 41), så hvis lillebror kommer så holder hun med både mor og far og ellers er det bare med mor  Der skal RÅHYGGES herhjemme, og ude i det dejlige vejr

Anmeld

2. oktober 2012

Koen.

Vi tager til sjælland fredag i uge 41, over til farmor og farfar, og der bliver jeg og ungerne til lørdag i uge 42 far mandag tager hjem søndag i uge 41 igen pga arbejdet, vi skal i kbh zoo og i knuthenvorg zoo og ellers bare hygge

Anmeld

2. oktober 2012

Miss Church

Her hjemme står efterårsferien på bachelor-skrivning 

Man kan aldrig vide hvordan graviditeten arter sig, så den skal bare være færdig, så hurtig som muligt

Jeg kunne ellers godt tænke mig et par dage i sommerhus med afslapning og hygge 

Anmeld

2. oktober 2012

MorDk

Jeg gad godt en uge sydpå... meeen det er der ik liiige penge til desværre...

Anmeld

2. oktober 2012

MorDk

Manden min skal arbejde, arbejde og mere arbejde. Så vi har valgt at Laura skal i vuggestue (næsten) hele ugen (holde hende nok hjemme en dag eller to), mens jeg skal være MEGET jobsøgende (er ved at få kuller af at gå hjemme).. Dog har manden ferie i uge 43, så der tager vi til Jylland i nogle dage - bare os tre,og så holder vi Laura hjemme fra vuggestuen torsdag (der bliver hun 2 år) og så skal hun fejres om fredagen (i vuggestuen og hjemme med en veninde)

Åhh hvilke jobs søger du?? Håber snart du finder noget...

Og... tillykke med Laura på torsdag *S*

Anmeld

2. oktober 2012

Moar2011

MorDk skriver:

vi skal lave hus - så baser får lov at hygge lidt i hans vuggestue og så ha et par dage fri hvor det bliver i hans tegn

Anmeld

2. oktober 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Åhh hvilke jobs søger du?? Håber snart du finder noget...

Og... tillykke med Laura på torsdag *S*

ALT (næsten) - har gået ledig siden 1 maj (ved andre har gået længere, men er ved at få kuller og vejret hjælper ikke)

Tak  det er så vildt, kan slet ikke forstå at hun bliver 2 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.