Molo Rainbow (jakke)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2012

Laulund87

MorDk skriver:

Men må liiige vente på BFY kommer... for pengene er lidt små her... *SUK* Men det går nok...

Der er heldigvis ikke så længe til Jeg skal i gang med julegaver og skal finde en børnehavetaske til Maria når de kommer, så jeg går også og venter på dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

MorDk

DitteMarie skriver:

Vi har den i flyverdragt- den er super og pengene værd

FEDT FEDT FEDT!!!  Håber vi kan få den til ham så når tid er...

Anmeld

2. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ærligt at du bor i Kbh, for sidste år, havde de både jakker og flyverdragterne til ingen penge på outletmessen i Herning! Flyverdragten kostede kun 500-600 kr. Og der kommer messe igen her om ca 1 mdr, hvor jeg tænker thea ska ha flyverdragten. De er bare så fede i farverne og de sku være rigtig gode! Vh stine

Anmeld

2. oktober 2012

MorDk

StineW79 skriver:

Ærligt at du bor i Kbh, for sidste år, havde de både jakker og flyverdragterne til ingen penge på outletmessen i Herning! Flyverdragten kostede kun 500-600 kr. Og der kommer messe igen her om ca 1 mdr, hvor jeg tænker thea ska ha flyverdragten. De er bare så fede i farverne og de sku være rigtig gode! Vh stine

Åhhr ja man skulle da bo i jylland ♥ Hihi.... Det er mange penge at spare...

Anmeld

2. oktober 2012

MogN

Syns molos vinterjakker er super gode, mercedes har holdt varmen i alt sit molo overtøj

Men hvis du kan vente lidt endnu lan du være heldig at finde enpå deres lagersalg til november

Anmeld

2. oktober 2012

MorDk

MogN skriver:

Syns molos vinterjakker er super gode, mercedes har holdt varmen i alt sit molo overtøj

Men hvis du kan vente lidt endnu lan du være heldig at finde enpå deres lagersalg til november

Jooo men er der lagersalg på sjælland?

Anmeld

2. oktober 2012

MogN

MorDk skriver:

Jooo men er der lagersalg på sjælland?

Ja molo holder lagersalg i kbh et af de bedste lagersalg hvis du spørger mig

Anmeld

2. oktober 2012

MorDk

Ja molo holder lagersalg i kbh et af de bedste lagersalg hvis du spørger mig

Uha hvor henne og hvornår??

Anmeld

2. oktober 2012

MogN

MorDk skriver:

Uha hvor henne og hvornår??

Har ikk lige den præcise dato men der er gerne 2 om året og det ene er i november det andet i maj . Det blir holdet i kulturhuset docken færgehavnensvej 35

Anmeld

2. oktober 2012

MorDk

MogN skriver:

Har ikk lige den præcise dato men der er gerne 2 om året og det ene er i november det andet i maj . Det blir holdet i kulturhuset docken færgehavnensvej 35

Er det ikke på østerbro??? Ved Nordhavn???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.