Molo Rainbow (jakke)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.886 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. oktober 2012

MorDk

Har overvejet denne til vores søn, men ved ikk om den er god?

Nogle der kender den, har den og som vil/kan anbefale den??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2012

Troldemommi

jeg kender ikke jakken men nøjj hvor er den fin

Monica

Anmeld

2. oktober 2012

MorDk

Monica P skriver:

jeg kender ikke jakken men nøjj hvor er den fin

Monica

Smiler Tak...  Jeg sys også den er ret flot. Har ikke kigget på den IRL endnu... men tænker jeg heller må have den mellem hænderne...

Men måske nogle Baby.dk brugere havde erfaring med MOLO jakker og så liiige denne?! *s* Den ville bare klæde min dreng HELT vildt *S*

Anmeld

2. oktober 2012

Laulund87

Tror aldrig du går galt i byen med Molo! Rigtig mange anbefaler mærket og jeg har i år købt en lilla Molo jakke til Maria

Anmeld

2. oktober 2012

MorDk

Laulund87 skriver:

Tror aldrig du går galt i byen med Molo! Rigtig mange anbefaler mærket og jeg har i år købt en lilla Molo jakke til Maria

Uh lyder godt! Men jeg ved egentlig ikke om det er en vinter jakke eller overgangsjakke... men det må jeg se på. Ved du det??

Anmeld

2. oktober 2012

Laulund87

MorDk skriver:

Uh lyder godt! Men jeg ved egentlig ikke om det er en vinter jakke eller overgangsjakke... men det må jeg se på. Ved du det??

Den på billedet er en vinterjakke Både deres flyverdragte og jakker virker tynde i det, men de skulle bestemt ikke være kolde af den grund. De skulle derimod være lette og nemme at bevæge sig i.

Anmeld

2. oktober 2012

MorDk

Laulund87 skriver:

Den på billedet er en vinterjakke Både deres flyverdragte og jakker virker tynde i det, men de skulle bestemt ikke være kolde af den grund. De skulle derimod være lette og nemme at bevæge sig i.

Åhhh fedt! Liiige sådan en jeg søger... for vil jo gerne have at vores dreng kan lege godt i tøjet...  Må ned og kigge på sådan en... og så vil jeg købe sorte skibukser til...

Anmeld

2. oktober 2012

Laulund87

MorDk skriver:

Åhhh fedt! Liiige sådan en jeg søger... for vil jo gerne have at vores dreng kan lege godt i tøjet...  Må ned og kigge på sådan en... og så vil jeg købe sorte skibukser til...

Ja prøv det

Anmeld

2. oktober 2012

MorDk

Laulund87 skriver:

Ja prøv det

Men må liiige vente på BFY kommer... for pengene er lidt små her... *SUK* Men det går nok...

Anmeld

2. oktober 2012

DitteMarie

Vi har den i flyverdragt- den er super og pengene værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.